مدیر عامل تیم فوتبال گهر درود لرستان:

هدایتی معطل امضای نماینده درود است/تمرینات تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل است

اختلافات بین نماینده درود لرستان و هدایتی بر سر مالکیت تیم فوتبال گهر درود همچنان ادامه دارد و وضعیت این تیم در لیگ برتر همچنان نامشخص است.

هادی آیت اله زاده مدیر عامل تیم فوتبال گهر درود لرستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تقریبا اکثر شرط هایی که نماینده درود برای مالکیت باشگاه گهر گذاشته بود توسط هدایتی تا الان اجرا شده است و هدایتی هم معطل امضای قانت رحمت نماینده درود است تا سرمایه گذاری لازم را برای باشگاه گهر انجام دهد.
آیت اله زاده در ادامه اظهار داشت: تا الان من با هزینه شخصی ام تیم را اداره کردم و از این به بعد هم توانایی مالی آنچنانی ندارم که امکانات باشگاه را تامین کنم.
مدیر عامل باشگاه گهر درود در ادامه بیان کرد: تمرینات تیم تا مشخص شدن تکلیف مالکیت باشگاه گهر درود تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
وی در مورد شرکت نکردن محمد در تمرینات تیم گهر درود گفت: این بازیکن حق دارد که در تمرینات تیم شرکت نکند چرا که هم اکنون تیم در شرایط بحرانی به سر می برد و نماینده درود هم تکلیف مالکیت تیم را مشخص نمی کند تا تیم سر و سامان بگیرد.
وی در مورد گزینه های سر مربیگری درود لرستان گفت: تکلیف حضور ما در تیم فوتبال گهر درود هنوز مشخص نشده که ما بخواهیم سرمربی تیم را مشخص کنیم.
مظلومی گزینه اول ما برای سرمربیگری تیم گهر است و اگر وی قبول نکند که دوباره به تیم برگردد با مجید نامجو مطلق و حمید استیلی مذاکره خواهیم کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر نماینده درود مالکیت هدایتی بر باشگاه گهر درود را بپذیرد تا اقدامات لازم و جهت سر و سامان دادن به باشگاه صورت بگیرد./آق

برچسب ها: هدایتی ، نماینده ، گهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار