الریاضی اولین فینالیست جام ،

مهرام با اسکورت ویژه به سالن منتقل شد

تیم بسکتبال مهرام دقایقی پیش پس از بازی تیم های الریاضی و بلنت عشق اباد اسکورت ویژه به سالن محل برگزاری بازی ها منتقل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ انفجارهای لبنان باعث شد تا تدابیر امنیتی برای حفاظت از بازیها و به خصوص تیم مهرام افزایش پیدا کند و اعضای تیم به همراه نیروهای ویژه امنیتی به سالن منتقل شوند. بازیکنان مهرام یک ساعت و سی دقیقه پیش از بازی نیمه نهایی مقابل دهوک به سالن رسیده و مشغول تمرین شدند.
*پیروزی الریاضی در میان سکوهای خالی
تیم بسکتبال الریاضی از ساعت 18:30 دقیقه امروز اولین بازی نیمه نهایی مقابل بلنت عشق آباد را برگزار کرد و با پیروزی 23 بر 8 ، 29 بر 19 و 30بر یازده در سه کوارتر اول و شکست 27 بر 25 در کوارتر آخر در مجموع بانتیجه 116 بر 65 برنده شد.
امیر صعود با 45 امتیاز، شش ریباند و سه توپربایی بهترین بازیکن این دیدار بود و الکساندر کوزلف با 16 امتیاز و پنج ریباند برترین بازیکن ترکمنستان محسوب می شد.
نکته جالب این دیدار سکوهای خالی سالن الریاضی بود که دلیل آن می تواندجذاب نبودن بازی یا محروم کردن تماشاگران در یک بازی نه چندان مهم باشدتا اعتراضات ایرانی ها به اتفاقات بازی قبل ادامه پیدا نکند.
گفتنی است در این دیدار میگوئل مارتینز بازیکن اخراجی بازی با مهرام نیزحضور داشته و با پنج خطا از بازی خارج شد. صمد نیکخواه بهرامی نیز دردیدار مهرام با دهوک حق بازی دارد. قوانین بین المللی دیسکالیفه (اخراج)بازیکن را تنها مربوط به همان بازی می داند و بازیکن اخراج شده در بازی بعدی محروم نخواهد بود.
بازی امروز مهرام و دهوک راس ساعت 21 به وقت تهران آغاز می شود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار