لرستان/

اختصاص 34رشته دکتری برپایه طرح آمایش به دانشگاه لرستان

سیزدهمین جلسه اتاق فکر، برنامه ریزی و سیاست های راهبردی وزارت علوم با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم،مدیر بودجه و تشکیلات این وزارتخانه، رییس صندوق رفاه دانشجویان و همچنین رؤسای 20دانشگاه کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه   خبرنگاران لرستان ، متکان، معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن تشریح ابعاد مختلف موفقیتهای دانشگاه لرستان گفت: دانشگاه لرستان روی ریل رشد و تعالی قرار گرفته و در این زمینه باید اذعان داشت که رشد و پیشرفت این دانشگاه در طول 2 سال گذشته بسیار چشمگیر و اثربخش بوده است.

وی افزود: دانشگاه لرستان طی دوسال اخیر رشد بسیار سریعی داشته که امیدواریم با حمایت ویژه از مجموعه دانشگاه لرستان شرایط رو به رشد این نهاد علمی را بیشتر از گذشته فراهم کنیم

وی افزود: فضای فیزیکی، تعداد اعضای هیئت علمی، تعداد رشته ها بویژه در بحث تحصیلات تکمیلی ، بودجه پژوهشی و تمام شاخصهای کمی و کیفی در این دانشگاه رشد خوبی داشته اند و همین مساله موجب می شود که جایگاه این دانشگاه نیز به دنبال رشد صورت گرفته ارتقا یابد.

دکتر متکان با پذیرش سیر معمولی این دانشگاه در طول سالیان گذشته گفت: اینکه دانشگاه لرستان در طول تمام عمر آموزشی خود 2 رشته دکتری داشته است اما در طول دوسال گذشته 34 رشته دکتری آن هم برپایه طرح آمایش سرزمین به این دانشگاه اختصاص یافته است نشان از توجه ویژه دولت به این دانشگاه دارد.

وی ضمن اشاره به لزوم ایجاد زیرساختهای مورد نیاز برای راه اندازی رشته های جدید گفت: برای راه اندازی رشته های جدید به زیرساختهای مختلف نرم افزاری و سخت افزاری نیاز است و در دو سال گذشته زیرساختهای خوبی در این دانشگاه ایجاد شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.