پایان حاشیه های لیگ برتر بزرگسالان تنیس روی میز:

هیچ بازیکن دسته برتری بدون تیم نماند!

بیست و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز بزر گسالان در حالی آغاز می شود که هشت تیم در آن اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌ بعد از اضافه شدن دو تیم تازه وارد بانک دی و تاید واتر بندر عباس به لیگ امسال تنیس روی میز بزرگ سالان به تیم های سوپر لیگ سال گذشته یعنی پتروشیمی بندر امام ماهشهر، نفت سپاهان،‌ ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد تعداد تیم ها به 6 رسید دو تیم پتروشیمی نوری عسلویه و علیصدر همدان هم که از رقابت های دسته یک پا به دسته برتر گذاشته بودند و نوید لیگ خوبی را برای سال 91 تنیس روی میز می دهند.

بر اساس این گزارش، رقابت های لیگ از 25 آبان آغاز می شود و طبق برنامه ریزی سازمان لیگ تا اواخر اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

این در حالی است که به طور قطع حضور بازیکنان در اعزامهای برون مرزی همچون سال گذشته ممکن است زمان اختتامیه لیگ را تا چند هفته به تاخیر بیندازد.

گفتنی است، بعد از کش و قوس های فراوان و حاشیه هایی که بعد از تصویب قانون جدید سازمان لیگ مبنی بر در اختیار گرفتن 3 بازیکن از 10 نفر دسته برتر به وجود آمده بود سرانجام تمام بازیکنان دسته برتری به عضویت تیم ها در آمدند هرچند هنوز لیست نهایی اعلام نشده است اما طبق صحبت های انجام شده بازیکنی بدون تیم نمانده است.

در این گزارش آمده است، تیم بانک دی با در اختیار گرفتن نوشاد و نیما عالمیان و واحد مالمیری و شهرام سربخشیان و با سرمربیگری ابراهیم علیدخت مربی با سابقه تنیس روی میز کشور شانس اول قهرمانی است.

پتروشیمی بندر امام ماهشهر قهرمان لیگ 90 نیز محمدرضا اخلاق پسند، نفر سوم رده بندی دسته برتر مهران احدی کاپیتان سابق تیم ملی، محمدرضا فرقدانی و آروین روین تن با سرمربیگری پیمان حسنی، تیم قدرتمندی را برای خود تدارک دیده است دانشگاه آزاد هم افشین نوروزی، پوریا عمرانی، میدیا لطف الله نسبی و بهنان رحمت پناه را با هدایت مجتبی صابری به خدمت گرفته است، علیصدر همدان نیز با جذب نادر شاملو مربی تیم ملی نوجوانان به عنوان سرمربی و جذب بازیکنانی همچون محمد بوجاریان، سینا کیهان، علیرضا ملارجبی تیمی نسبتاً همدانی را جمع کرده است.

شایان ذکر است، نفت سپاهان تیم نائب قهرمان فصل گذشته هنوز فهرست بازیکنانش را به صورت قطعی اعلام نکرده است و براساس شنیده ها مجید احتشام زاده سرمربی فصل گذشته آنها جای خود را به صمد تدبیری مربی تیم ملی نونهالان خواهد داد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار