رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گاو و گوساله اهواز گفت: در صورت واردات گوشت قرمز منجمد از حجم تقاضاها كمتر مي‌شود و به تبع قيمت گوشت گوسفند و گوساله كمتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان ؛سيداصغر حسيني‌‌بهاران‌چي در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهاركرد: در حال حاضر هر كيلو گوشت گوساله با چربي 17 هزار و 500 تومان و هر كيلو گوشت گوساله بدون چربي 20 هزار تومان مي‌باشد.

وي افزود: همچنين هر كيلو گوشت گوسفند با قيمت 16 هزار تومان در بازار عرضه مي‌شود.

حسيني‌بهاران‌چي تصريح‌كرد: گوشت قرمز منجمد در بازار موجود نيست و در گذشته اين گوشت وارد كشور مي‌شد كه هم‌اكنون اين كار انجام نمي‌شود.

رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گاو و گوساله اهواز عنوان‌كرد: در صورت واردات اين نوع گوشت، وضعيت قيمت گوشت گوسفند و گوساله بهتر و عرضه بيشتر خواهد شد. با توجه به اين‌كه در روزهاي آينده عيد قربان و ماه محرم را در پيش داريم لزوم واردات گوشت منجمد پيش از پيش احساس مي‌شود.

وي ادامه‌داد: البته اگر اين نوع گوشت با نرخ آزاد وارد شود تاثيري در بازار گوشت ندارد، زيرا قيمت آن نيز گران مي‌شود و بايد از قيمت مناسبي برخوردار باشد.

حسيني‌بهاران‌چي بيان‌كرد: در مجموع با كمبود گوست گوساله در بازار استان مواجه هستيم. گوشت گوسفند تا حدودي در استان توليد مي‌شود اما ميزان توليد و پرورش گوساله به مراتب كمتر از گوشت گوسفندي در استان است و ما هم در زمينه گوسفند هم در زمينه گوساله با كمبود مواجه هستيم.

رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گاو و گوساله اهواز گفت: علاوه بر اين به دليل كمبود علوفه و خريد علوفه به نرخ آزاد دامداران و توليدكنندگان گوساله با مشكل رو به رو هستند و به همين دليل آن را با قيمت گران‌تري به فروش مي‌رسانند./س
برچسب ها: واردات ، گوشت ، منجمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.