کرمان/

پیشگیری از وقوع جرم از مدارس ، مساجد و دانشگاهها شروع شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در امر پیشگیری از وقوع جرم مدارس ، مساجد و دانشگاه باید در اولویت قرار گیرند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت : تغییر در روحیات و اخلاق بزرگسالان به سختی صورت می گیرد اما اگر پیشگیری از وقوع جرم از مدارس ، مساجد و دانشگاهها شروع شود تأثیر خود را خواهد گذاشت .

وی افزود : همکاری آموزش و پرورش جهت برنامه ریزی و استفاده از فضای مدارس و ارائه آموزش ها و هشدارها به دانش آموزان گامی موثر در این زمینه محسوب می شود .

این مقام قضایی ادامه داد : ائمه جمعه و جماعات نیز به لحاظ بهره مندی از مخاطب گسترده دارای بستر مناسبی هستند که باید از این بستر نیز استفاده شود .

حجت الاسلام توکلی با اشاره به آمار ورودی پرونده های طلاق به دادگستری خاطر نشان ساخت : استفاده ازکلاسهای آموزشی مهارت های زندگی گامی موثر در جهت کاهش این آمار است که اجرای سریع آن کلاسها مد نظر است .

وی تاکید کرد : به لحاظ عدم تخصیص بودجه جهت برگزاری کلاسها نباید این امر مورد بی توجهی قرار گیرد بلکه باید این کلاسها را با امکانات موجود پیگیری و اجرایی كرد .

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم درد , مشکل و معضلات جامعه مشخص است و درمان آن نیز در سایه همکاری و همراهی و همفکری امکان پذیر است./ب

برچسب ها: پیشگیری ، مدرسه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.