حبيبي در جمع خبرنگاران:

بازديد از زندان اوين موضوع اول مملکت نيست/ تکليف دبيرکل مؤتلفه طي هفته آينده مشخص مي‌شود

دبيرکل سابق حزب مؤتلفه اسلامي گفت: به نظرم در حال حاضر بازديد از زندان اوين، موضوع اصلي مملکت و اولويت مردم نيست و آنها با مشکلات ديگري همچون گراني و بيکاري روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمد نبي حبيبي در جمع خبرنگاران با بيان اين‌که در جلسه مؤتلفه اسلامي تاکنون درباره مصداق کانديداهاي رياست جمهوري بحثي مطرح نشده است، اظهار داشت: معتقديم در حال حاضر مطرح کردن مصداق، زودهنگام است و اگر کسي از قول مؤتلفه اسلامي، فردي را به عنوان نامزد معرفي کند، مربوط به مؤتلفه نيست.

وي ادامه داد: ما بعنوان يک تشکيلات حزبي درباره همه موضوعات انتخابات از چند ماه پيش بحث‌های خود را آغاز کرده‌ايم.

حبيبي گفت: براساس شرايط درباره اين‌که بخواهيم نامزدي مستقل معرفي کنيم تصميم خواهيم گرفت؛ مثلا ممکن است که شرايط به گونه‌اي باشد که با ديگر اصولگرايان ائتلاف کنيم. اما در هر صورت ما بايد يک نامزد داشته باشيم تا در ائتلاف با ساير اصولگرايان، بحث و گفتگو کنيم.

وي در پاسخ به سؤالي درباره نامه رئيس جمهور به رئيس قوه قضاييه براي بازديد از زندان اوين تصريح کرد: به نظرم درحال حاضر مسائل مهمتری در کشور داريم که پرداختن به آن ضروري‌تر است.

حبيبي تأکيد کرد: بازديد از زندان در حال حاضر موضوع اصلي مملکت و اولويت مردم نيست، بلکه آنان با مشکلات ديگري همچون گراني و بيکاري روبرو هستند.
دبيرکل سابق حزب موتلفه اسلامي تأکيد کرد: بهتر است که مسائل جنجال برانگيز در مقطع کنوني مطرح نشود.

حبيبي درباره سوال از رئيس جمهور نيز گفت: با توجه به ضرورت حفظ آرامش کشور، مي‌توان سؤال از رئيس جمهور را با سازوکارهايي غير از سؤال، حل و فصل کرد.

وي درباره انتخاب دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي نيز عنوان کرد: شوراي مرکزي، هيئت رئيسه و دبيرکل حزب را انتخاب مي‌کنند و به نظرم طي هفته آينده تکليف دبير کلي حزب مؤتلفه مشخص خواهد شد.

حبيبي ادامه داد: من اعلام کرده بودم که ترجيح مي‌دهم افراد ديگري براي دبيرکلي حزب مؤتلفه اسلامي در نظر گرفته شوند اما عده‌اي از اعضاي شوراي مرکزي، نظري غير از اين داشتند.

دبيرکل سابق حزب مؤتلفه اسلامي در پاسخ به سوالي درباره احتمال تغيير دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي اظهار داشت: احتمال تغييردبيرکل وجود دارد اما طي ده روز آينده مشخص خواهد شد که دبيرکلي را مي‌پذيرم يا خير.

حبيبي درباره اقدامات مسئولان براي ثبات کشور در آستانه انتخابات تصريح کرد: مسئولان کشور بايد اولويت‌بندي‌هايي را براي حل مسائل داشته باشند و آنها را با توجه به نيازهاي واقعي مردم تعريف کنند.

وي خاطرنشان کرد: بايد از مطرح کردن مسائلي که در کشور جنجال و هيجان بيهوده ايجاد مي‌کند، خودداري کنيم.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار