خزان شغلی 10 ستاره مشهور سینمای ایران

برخي ستاره هاي سينمايي ايران از ابتداي سال، نه روي خوشي به پروژه هاي سينمايي نشان داده و نه سراغ کارهاي تلويزيوني رفته اند و نه سرو کله شان در تئاتر پيدا شده يا حتي اگر کاري داشته اند، هيچ انعکاس خبري نداشته است.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

در نيمه اول امسال، تعدادي از بازيگران شناخته شده و ستاره هاي محبوب، هيچ کار سينمايي نکردند و ترجيح دادند اوقات شان را به کارهاي ديگري بگذرانند. اگر چه جوجه ها را آخر پاييز مي شمارند اما نيمه اول سال هم، زمان بدي براي چرتکه انداختن نيست.

به ويژه اگر پاي ستاره ها در ميان باشد که خبردار شدن از حال و روزشان، حداقل ماهي يک بار هم براي طرفداران شان کم است. نيمه اول امسال، تعدادي از بازيگران شناخته شده و ستاره هاي محبوب، هيچ کار سينمايي نکردند و ترجيح دادند اوقات شان را به کارهاي ديگري بگذرانند.به گزارش کافه سينما، برخي ستاره هاي سينمايي ايران از ابتداي سال، نه روي خوشي به پروژه هاي سينمايي نشان داده و نه سراغ کارهاي تلويزيوني رفته اند و نه سرو کله شان در تئاتر پيدا شده يا حتي اگر کاري داشته اند، هيچ انعکاس خبري نداشته است.

بهرام رادان (کمي استراحت يا دقت در انتخاب پيشنهادها)

تکليف بهرام رادان روشن است، اگر سر کارهاي سينمايي نباشد، تلويزيون و شبکه نمايش خانگي و... محلي از اعراب برايش ندارد. او از ابتداي امسال و بعد از انتشار آلبوم «روي ديگر» کوله بارش را بست و راهي کانادا شد و با هيچ پروژه سينمايي همکاري نکرد.رادان جزو بازيگرهايي است که از نوروز سال ۹۱ تا انتهاي ۶ ماه اول سال ترجيح داد، کمي استراحت يا شايد با دقت بيشتري به پيشنهادهايش فکر کند. به زودي فيلم «پل چوبي» مهدي کرم پور از او در سينماها به نمايش درمي آيد که محصول سال ۹۰ است. درباره آلبوم دوم موسيقي او هم صحبت زياد است.

پرويز پرستويي (چشم انتظار ۲ فيلم در نوبت اکران)

پرويز پرستويي پس از بازي در ۲ پروژه اي که به خاطر بازي در آن ها راهي شمال کشور شده بود، ترجيح داده است فعلاً هيچ کاري نکند. فيلم هاي «خرس» خسرو معصومي و «من و زيبا» فريدون حسن پور آخرين پروژه هايي بوده اند که او در آن ها بازي کرده است. آخرين فيلمي هم که از او اکران شده، «سيزده ۵۹» سامان سالور بوده است. اين بازيگر در فيلم سينمايي «چ» در دست ساخت کارگردان وفادارش ابراهيم حاتمي کيا هم نقشي ندارد.

ليلا حاتمي:(در انتظار کليد خوردن اثر جديد داريوش مهرجويي)

«سيمين» فيلم «جدايي نادر از سيمين» اصغر فرهادي اين روزها براي بازي در جديدترين اثر داريوش مهرجويي قرارداد بسته است تا در فيلم «چه خوبه برگشتي» براي چندمين بار و پس از حضور در فيلم «نارنجي پوش» جلوي دوربين اين کارگردان برود. اما از ابتداي سال ۹۰ تا انتهاي ۶ ماه اول سال، کار سينمايي خاصي نداشته است. قرار است او در فيلم سينمايي «سر به مهر» هادي مقدم دوست بازي کند. او فيلم «پله آخر» جديدترين ساخته همسرش «علي مصفا» رانيز در نوبت اکران دارد.

پارسا پيروزفر:فقط يک جلسه روخواني نمايش نامه

پسر چشم روشن سينما و تلويزيون، هيچ وقت پر کار نبوده است. او بعد از عيد امسال تنها به يک جلسه روخواني نمايش نامه «خرده جنايت هاي زن و شوهري» در مجموعه ايرانشهر بسنده کرد و پس از آن هم راهي آمريکا شد. پارسا پيروزفر تقريباً ساکن اين کشور است و شايد به همين خاطر در اين ۶ ماهه هيچ کاري را قبول نکرده است. آخرين حضورش بر پرده سينما «اسب حيوان نجيبي است» به کارگرداني عبدالرضا کاهاني  بود.

امين حيايي: (فقط يک سريال تاريخي)

چه کسي باور مي کند مرد پرشر و شور سينماي ايران، بعد از عيد نوروز کاري نداشته است؟ اگر از يکي دو جلسه بازي او در سريال «ساخت ايران» که به بعد از عيد موکول شد، فاکتور بگيريم، امين حيايي بعد از عيد بازي در هيچ کاري را قبول نکرده است. از او فيلم هاي سينمايي «قلاده هاي طلا» و «قفس طلايي» اين اواخر اکران شده است و فيلم هاي «فيتيله و ماه پيشوني» جواد هاشمي و «خودزني» احمد کاوري را در نوبت اکران دارد. وي هم اکنون سريال «کلاه پهلوي» را در حال پخش از شبکه اول سيما دارد.

امين تارخ(بي خيال پروژه هاي سينمايي)

خيلي عجيب است که امين تارخ مدتي است بعد از عقد قرارداد، بي خيال پروژه ها مي شود و انصرافش را اعلام مي کند. او پيشنهاد بازي در سريال «روياي گنجشک ها» به کارگرداني «راما قويدل» را رد کرد. سر پروژه «محمد(ص)»مجيد مجيدي نرفت و حتي با وجود بستن قرارداد بي خيال پروژه هاي سينمايي شد. او از نوروز امسال سر هيچ پروژه اي نرفته است. البته به نظر مي رسد اين اتفاق، تصميم شخصي او است.

علي مصفا:(فقط يک تک سکانس افتخاري)

وي از ابتداي امسال تاکنون درگير پروژه اي نبوده است. اما قراردادش با «اصغر فرهادي» براي فيلم جديداش وي را مشغول کرده است. علي مصفا اين روزها فيلم «پله آخر» را در نوبت اکران دارد. فيلمي به کارگرداني و بازيگري همسرش ليلا حاتمي. هر چند شنيده مي شود در تک سکانسي در فيلم «برلين منفي هفت» به کارگرداني «رامتين لوافي» هم بازي افتخاري کوتاهي داشته است.

هنگامه قاضياني:(پيشنهادهايي که پذيرفته نمي شود)

برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن در جشنواره سي ام براي بازي در فيلم «روزهاي زندگي» پرويز شيخ طادي، از ابتداي امسال ترجيح داده است پيشنهادهايش را رد کند و در پروژه اي حاضر نشود. فيلم «روزهاي زندگي» او اکران شده است. هر چند از او فيلم «ميگرن» مانلي شجاعي فر در نوبت اکران است. او اين روزها درگير پروژه «زندگي مشترک آقاي محمودي و بانو» به کارگرداني «روح ا... حجازي» است که در آن با حميد فرخ نژاد همتايش در «روزهاي زندگي» همبازي است.

فرهاد اصلاني(درگير بيماري مادر)

شايد جالب باشد بدانيد ديگر بازيگر سيمرغي جشنواره سي ام هم از ابتداي امسال کاري نکرده است. فرهاد اصلاني که گويا اين اواخر درگير بيماري مادرش بوده است، در ۶ ماه اول سال، پيشنهاد بازي در کار جديدي را نپذيرفته است. از او فيلم هاي «پل چوبي» مهدي کرم پور و «خرس» خسرو معصومي در نوبت اکران است. او قرار بود در سريال «يلدا» ساخته ميرباقري بازي کند که آن را هم منتفي کرد.

محمدرضا گلزار (و باز هم حاشيه سازي)

کسي از آقاي سوپراستار خبر ندارد؟! او تا اسفند بازي در سکانس هايش در سريال «ساخت ايران» را به پايان رساند و بعد از آن ديگر در هيچ پروژه اي حاضر نشد و به گذاشتن عکس هايي از خودش همراه با چهره هاي ديگر در صفحه شخصي اش در شبکه اجتماعي بسنده کرد. خيلي ها اين بي کاري او را به ممنوع الفعاليت بودنش ربط مي دهند.

و ديگران

بازيگران ديگري هم هستند که اين روزها خيلي سرشان شلوغ نيست. از عزت ا... انتظامي و محمدعلي کشاورز که به علت درگيري با بيماري در پروژه اي حاضر نشده اند که بگذريم، بازيگران ديگري را هم مي توانيم به اين فهرست اضافه کنيم. رويا نونهالي، گوهر خيرانديش، گلاب آدينه، فاطمه معتمدآريا، افسانه بايگان، شيلا خداداد و نسرين مقانلو از جمله اين بازيگران سرشناس هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار