بررسي اولويت‌هاي ملي از نگاه چهره‌هاي سياسي؛

حجت‌الاسلام اکرمي: مسئولين تورم و گراني‌هاي افسار گسيخته را دريابند

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: مهم‌ترين مشکلات کنوني مردم در کشور تورم، گراني و افزايش افسار گسيخته قيمت‌هاست که هيچ ضابطه و قاعده‌اي هم ندارد.

حجت‌الاسلام سيدرضا اکرمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به اهم موارد قابل بررسي توسط مسئولين در عرصه سياسي کشور اشاره کرد و گفت: مهم‌ترين مشکلات کنوني مردم در کشور تورم، گراني و افزايش افسار گسيخته قيمت‌هاست که هيچ ضابطه و قاعده‌اي هم ندارد.

عضو جامعه روحانيت مبارز، بيکاري و عدم اشتغال در ميان قشر جوان جامعه را از ديگر معضلات موجود دانست و ادامه داد: سرگرداني نقدينگي رقم بالايي را به خود اختصاص داده و اين مهم تمام تعاملات در زمينه سکه، ارز و ساير اقلام و کالاها را بر هم ريخته است.

حجت‌الاسلام اکرمي اعتياد در ميان جوانان را بلايي خانمان‌سوز توصيف کرد و اظهار داشت: بسياري از موارد ذکر شده موجود در کشور متوجه مسئولين است و تنها راه‌حل برخورد با اين مشکلات تمکين در برابر قانون است.

عضو جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان کرد: قانون به خودي خود هيچ مشکلي ندارد و تمام اين مشکلات از سليقه‌اي عمل کردن مسئولين در برابر قانون نشأت مي‌گيرد،‌ البته در کنار آن پس از اجراي قانون لازم است نظارت لازم بر اين امر نيز صورت گيرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار