رئيس انجمن دوستي ايران و ساحل عاج:

مجازات عاملین قربانیان ترور، مطالبه به حق خانواده‌های شهیدان است

رئیس انجمن دوستی ایران و ساحل عاج گفت: يكي از مطالبات به حق خانواده‌هاي شهدای ترور، مجازات عاملين این ترورها بوده و جمهوري اسلامي ايران بايد خود را در قيد افشاي اين حقايق دانسته و چهره اين منافقين را به جهانيان نشان دهد.

سيد محمد دستغيب در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ترور زنان، توسط گروهک تروریستی منافقين، گفت: مهمترين هدف شوم گروه‌های تروريستي از ترور این قشر جامعه خشكاندن چشمه‌هاي ايجاد انسان‌هاي وارسته‌اي بوده كه براي نشان دادن مرز حقيقت و باطل تلاش می‌کردند.

وي در ادامه با اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) مبني بر اينكه از دامن زن، مرد به معراج مي‌رود، افزود: آنها مادراني را مورد اقدام تروريستي خود قرار دادند كه با تربيت فرزنداني صالح و ارائه آنها به جامعه بشريت دروغ‌هاي آنها را فاش و برملا می‌ساختند.

دستغيب افزود: يكي از مطالبات به حق خانواده‌هاي اين شهدا مجازات عاملين ترور بوده و جمهوري اسلامي ايران بايد خود را در قيد افشاي اين حقايق دانسته و چهره اين منافقين را به جهانيان نشان دهد.

رئيس انجمن دوستي ايران و ساحل عاج در پایان خاطرنشان كرد: اين زنان شهيد مادراني بودند كه مي‌توانستند جنايات منافقين را به نسل بعد و فرزندان خود بياموزند و این جنایتکاران  تصور می‌کردند با اينگونه اقدامات تروريستي می‌توانند از اين امر مهم جلوگيري کنند در حالي كه  فرزندان این شهیدان بيش از پيش به  جنايات منافقین پي بردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترور ، زنان ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار