قلعه نوعی

تعطیلات لیگ به تیم ضربه می‌زند/دايي و رويانيان از بزرگان کشورمان هستند

سرمربی استقلال تهران گفت: تعطیلات لیگ به تیم ضربه می‌زند و برای بازسازی آن به زمان طولانی نیاز داریم.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تازه به شرایط ایده آل رسیده بودیم که تعطیلات به ما ضربه زد باید از اول شروع کنیم و زمان زیادی طول خواهد کشید تا دوباره به وضعیت مطلوب برسیم.


وی تصریح کرد: بازیکن مانند توزی 6 هفته طول می‌کشد تا آماده شود و این به نفع تیم مان نیست.


قلعه نوعی درخصوص نکونام گفت:‌ نکونام زمانی که به استقلال آمد بازیکن خوبی درآمد این موضوع را آمار نشان می‌دهد با گل وی در دیدار تیم ملی ایران و کره خیلی چیزها عوض شد و من خوشحالم هستم که یک استقلالی آنرا زد.


وی درباره جان واریو گفت: این بازیکن به دلیل اینکه مبلغ قراردادش به مومقع پرداخت نشده است به ایران باز نگشته است و امیدوارم هرچه سریعتر مشکل وی حل شود و جان واریو به استقلال برگردد.


قلعه نوعی درخصوص بازی استقلال با تراکتورسازی گفت: بعد ازفوت مادرم حوصله این جور حواشي را ندارم، بازی بود و انجام شد و نتیجه را به حریف واگذارکردیم.

وی درمورد داوری گفت: داور ایرانی دیدار اشتباهات فاحشی داشت و چند مورد آن باعث شد که ببازیم،‌

قلعه نوعی درخصوص درگیری لفظی دایی و رویانیان گفت: دایی و رویانیان از بزرگان مملکت هستند، با هر دو رابطه خوبی دارم دایی به عنوان اسطوره کشورمان است که اگر در کشورمان خوب حمایت شود می‌تواند رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود، رویانیان نیز آدم بزرگی است و مدیر تیمی بزرگ مانند پرسپولیس است که توانسته تحول بزرگی در تیم بوجود آورد و در راهنمایی و رانندگی نیز مدیریت خوبی دارد.


قلعه نوعی اشاره کرد: هردو آنها از سرمایه های کشورمان هستند ونباید حرفهایشان به همدیگر لطمه بزند امید دارم این چنین مسائل هرگز در فوتبال میهن مان نباشد.


وی درپایان خاطر نشان کرد آسیب دیدگی زانویم ربطی به فدراسیون ندارد و بازیکن درمدت زمانی که بازی می‌کنند ممکن است چنین اتفاقی برایش رخ دهد./با

برچسب ها: ضربه ، تراکتور ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار