"سوپرایز اکتبر" کدام کاندید ریاست جمهوری امریکا را رسوا خواهد کرد +سند

به نظر می رسد تا چند ساعت دیگر راز بزرگی در مورد یکی از دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شود که شاید سرنوشت انتخابات آمریکا را تحث تاثیر قرار دهد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تمام این ماجرا از امروز شروع شد که در طی آن "دونالد ترامپ" میلیارد مشهور آمریکایی در یک گفتگو با فاکس نیوز اعلام کرد که قصد دارد به احتمال زیاد در روز چهارشنبه مسئله بسیار بزرگی را در مورد باراک اوباما رییس جمهور فعلی آمریکا منتشر کند. مجری شبکه فاکس نیوز از وی پرسیده است: این خبر بزرگ در مورد زندگی شخصی اوباما است و یا در مورد کار او به عنوان رییس جمهور آمریکا؟

"ترامپ" در پاسخ گفت: همه چیز در غالب این خبر وجود دارد. این خبر خیلی بزرگ است. بزرگتر از آن که کسی از آن اطلاع داشته باشد.


"دونالد ترامپ" میلیارد آمریکایی

"دونالد ترامپ" از سال قبل به عنوان یک جمهوری خواه تندرو اصرار داشت که اوباما متولد آمریکا نبوده و ادعا رییس جمهور فعلی آمریکا مبنی بر تولدش در هاوایی آمریکا یک دروغ است. این مسئله باعث شد که اوباما مدارکی در مورد محل تولد خود را ارائه کند.

اما این تمام ماجرا نبود و داستان زمانی جالبتر شد که در ساعات ابتدایی امروز یک سایت ناشناس اینترنتی به نام " سوپرایز اکتبر " اعلام کرد که قصد دارد تا امروز در ساعت حوالی 5 و 30 دقیقه عصر به وقت آمریکا مسائلی بسیار مهم در مورد یکی از دو نامزد فعلی انتخابات آمریکا را برملا کند.

این سایت مدعی شده است که یکی از دو نامزد انتخاباتی در مورد سوابق خود با مردم آمریکا رو راست نبوده و این سایت قصد دارد تا حقایق را در مورد این نامزد "دروغ گو " افشاء کند.

این سایت نمایی تار شده از یک سند را در شبکه اجتماعی تویتر منتشر کرده است و اعلام کرده است که در زمان مقرر آن را فاش کرده و در اختیار عموم مردم قرار می دهد.


 پست سایت " سوپرایز اکتبر در تویتر

به نظر می رسد که با توجه به این مسئله که تا ساعاتی دیگر آخرین دور از مناظره تلویزیونی بین دو نامزد انتخاباتی آمریکا برگزار خواهد شد این اسناد در صورت حقیقی بودند می توانند در تعیین مستاجر بعدی کاخ سفید نقش مهمی را ایفاء کنند. با این حال باید منتظر بود و دید که آیا این اسناد حقیت دارند یا خیر؟


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار