كريمي‌اصفهاني مطرح کرد

انتقاد از ريشه يابي نكردن مشكلات/ضرورت استفاده از تجربه‌هاي كارشناسان

دبيركل جامعه اصناف و بازار گفت: مسئولين مشکلات را ریشه‌یابی نمي‌كنند؛ اگر قصد پوشش دادن اقدامات نادرست را با چنين تصميم سازي‌هايي دارند، ما حرف خاصی نداریم اما اگر خواهان حل مشكلات هستند بايد راه حلي دقيق بينديشند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه  انجمن اسلامی اصناف و بازار، در جلسه اين جامعه  ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)، گفت:  کشورمان گرفتار مسائل تئوریک برخی مسئولین شده که هیچگاه در میدان عمل نبوده اند، اقتصاد را نیز بر اساس همین اصول تئوری برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وي با  انتقاد از مسئوليني كه از تجربه افراد كاردان استفاده نمي‌كنند، ادامه داد: مسئولين مشکلات را ریشه‌یابی نمي‌كنند؛ اگر قصد پوشش دادن اقدامات نادرست را با چنين تصميم  سازي‌هاي دارد، ما حرف خاصی نداریم اما اگر خواهان حل مشكلات هستند بايد راه حلي دقيق بينديشند.

كريمي‌اصفهاني با اشاره به اقدامات دشمنان عليه كشورمان در دوران انقلاب اسلامي، اظهار داشت: بحران اقتصادي في‌البداهه به كشور تحميل نشده است و مسئله اي قابل پيش‌بيني بود.

وی با بيان اينكه رهبري معظم انقلاب از مدت‌ها قبل هشدارهاي لازم  را براي مقابله با وضعيت كنوني داده بودند، گفت: نامگذاری سال‌های مختلف براساس اولويت هاي اقتصادي و مهم كشور ، نشان دهنده از بینش و تدبیر بسیار عمیق معظم له است.

دبير كل جامعه اصناف و بازار تاكيد كرد: تحریم‌ها از ابتداي انقلاب اسلامي وحجود داشته است و رهبري انقلاب توصيه‌هاي لازم را براي مقابله درست با تحريم‌ها بيان كرده‌اند.

وي  تصريح كرد: رهبري معظم انقلاب سال 1386 را به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری كردند و اين یعنی با تفرقه‌گرایی نمی‌توانيم مقابل دشمن بايستيم.

كريمي‌اصفهاني ادامه داد: سال 87 با تدبیر ایشان به نام نوآوری و شکوفایی ملی نامگذاری شد و این به معنی نوآوری در تمامی زمینه‌ها بود.

وي با اشاره به اينكه سال 88 به نام اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شد، اظهار داشت: اصلاح الگوي مصرف به معناي  نظامند كردن مصرف بود كه بايد دولت آموزش‌های صحیحي را در اين باره   به مردم مي‌داد اما هیچ تلاشی در این زمینه انجام نشد.

دبير كل جامعه اصناف و بازار افزود: سال 89 به نام  همت مضاعف و کار مضاعف نام گرفت؛ همت مضاعف یعنی کار گروهی به دور از هرگونه تفرقه واجتهاد شخصی است، اما در اين زمينه دولت بر عکس عمل كرد.

كريمي‌اصفهاني با اشاره به اينكه سال 1390 به نام  جهاد اقتصادی نامگذاري شد، اظهار داشت:  منظور از این نامگذاری توسط رهبری بدین معنی است که دشمن در مقابل قرار دارد و این تقابل ساده نیست.

وي با انتقاد از نحوه اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها، گفت: بايد از مجلس به خاطر توقف اجراي مرحله دوم يارانه‌ها از مجلس شوراي اسلامي تشكر كنيم.

دبير كل جامعه اصناف و بازار با بيان اينكه کشور به آرامش نياز دارد، خاطر نشان كرد: مقام معظم رهبري فرمودند کاری کنند آرامش در کشور باشد؛ اما  متاسفانه رئیس جمهور در مصاحبه‌هاي خود، بجای امید دادن به مردم، مشکلات را بیشتر می‌کند.

انتهاي پيام/



برچسب ها: کرمی ، اصفهانی ، تئوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار