عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي عنوان کرد

استقبال نهادهاي بين‌المللي از طرح آتش بس در سوريه

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: با توجه به استقبال نهادهاي بين المللي در جهت طرح آتش بس در سوريه اميدواريم اين طرح رنگ و بوي عملي به خود بگيرد.

محمد‌صادق جوکار نماينده يزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پيشنهاد آتش بس در سوريه گفت: با توجه به نشست‌هاي گروه‌هاي موافق و مخالف سوريه در راستاي بازگشت آرامش به اين کشور و همچنين حمايت نهادهاي بين المللي از طرح آتش بس اميدواريم اين طرح رنگ و بوي عملي به خود بگيرد.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي تصريح کرد: برخي از مخالفين سوريه بدنبال اختلال در عملي شدن اين طرح هستند لذا کشورهاي منطقه بايد با در نظر گرفتن آينده منطقه اجازه فعاليت به دشمنان و کشورهاي که در لابي صهيونيسم قرار دارند را ندهند.

جوکار با اشاره به نقش موثر ايران در منطقه عنوان کرد: نقش برجسته جمهوري اسلامي ايران در منطقه و جهان مورد تاييد همگان قرار دارد و از اين رو کشورهاي منطقه بايد از تجربيات ايران در بهبود شرايط نابسمان منطقه استفاده کنند.

نماينده مردم يزد و صدوق خاطر نشان کرد: در صورت عملي شدن آتش بس در سوريه يک فرصت مناسبي براي کشورهايي نظير ترکيه فراهم مي‌شود تا با يک تغيير نگرش کلي به مسائل منطقه بپردازند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، آرامش ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار