تظاهرات و پرتاب سنگ به سمت نيروهاي امنيتي کویت + فیلم

وزارت کشور کويت بار ديگر با صدور بيانيه اي تاکيد کرد از هرگونه تظاهرات با هر هدف و انگيزه اي جلوگيري مي کند.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الکوت کويت وزارت کشور کويت از شهروندان خواست قوانين را رعايت کنند.
وزارت کشور در بيانيه خود با تاکيد بر اين که سازمان هاي امنيتي با چنين تظاهراتي به شدت برخورد خواهند کرد از همه شهروندان خواست با اين وزارتخانه همکاري کنند.
در گزارش اين شبکه آمده است: وزارت کشور در بيانيه خود به تشريح آنچه در راهپيمايي اعتراض اميز ديروز روي داد پرداخت و افزود شماري از افراد اقدام به تظاهرات در برخي مناطق تجاري در پايتخت کويت کردند و اقدام به اخلال در عبور و مرور خودروها و نيز فعاليت مراکز تجاري و درماني کردند. اين وزارتخانه در بيانيه خود افزود با وجود همه هشدارهايي در بيانيه هاي متعدد خود در خصوص اقدام به برپايي تجمع و تظاهرات غير قانوني داده است، برخي افراد بدون توجه به اين هشدارها اقدام به تظاهرات در مناطق تجاري در مرکز پايتخت و در نزديک برج هاي کويت در خيابان خليج فارس مي کنند و به هشدارهاي مربوط به منع چنين راهپيمايي ها و تظاهراتي هم توجه نمي کنند.
وزارت کشور در بيانيه خود اعلام کرد تظاهرکنندگان اقدام به پرتاب سنگ و اشياء ديگر به سمت نيروهاي امنيتي کرده اند که بر اثر آن خساراتي به خودروهاي امنيتي وارد شد و يازده تن از نيروهاي امنيتي هم زخمي شدند که برخي از آنها براي درمان راهي بيمارستان شدند و همين امر ايجاب کرد نيروهاي امنيتي براي تعامل عملي و فوري با اين اقدامات خلاف قانون وارد عمل شوند و شماري از اخلالگران و عوامل آشوب را بازداشت کنند و براي بازجويي تحويل مقامات ذيصلاح دهند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار