مسجدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با تحريم صادرات انرژي، غرب را از کرده خود پشيمان مي‌کنيم

دبير سياسي اتحاديه اول تشکل‌هاي اسلامي دانشگاه آزاد گفت: کشورهای غربی در بسياري از موارد به ما نيازمند هستند، چرا که کشور ما داراي منابع عظيم انرژي است و اگر غرب از شدت تحريم‌ها کم نکند ما با مقابله به مثل دولتمردان غربی را وادار به عقب نشینی می کنیم.

امير محمد مسجدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه آمريکا و رژيم صهيونيستي دشمن قسم خورده جمهوري اسلامي هستند، اظهار داشت: در شرايط فعلي غربي‌ها با شدت بخشيدن به تحريم‌ها قصد فشار و تاثير گذاشتن بر افکار عمومي مردم را دارند.
 
وي با اشاره به اينکه در شرايط تحريم‌ها کشور همچنان سير پيشرفت خود را طي کرده است؛ افزود: فشار غرب با هدف تحت تاثير قرار دادن ملت ايران صورت مي‌گيرد که اميدواريم با مديريت و درایت مسئولان اين افزايش فشار بر مردم کاسته شود.
 
اين فعال دانشجويي با تاکيد بر اينکه عامل افزايش تحريم‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران لابي‌هاي صهيونيستي و آمريکايي هستند،عنوان کرد: تحريم‌ سلاحي است که هرگاه ملت ايران در مقابل خواسته‌هاي ناحق استعمارگران ايستادگي کرده در پاسخ به تحريم تهديد شده است، که البته تاکنون به لطف خداوند و درک مردم کشورمان اينگونه اقدامات بي تاثير مانده است.
 
مسجدي در پايان خاطر نشان کرد: کشورهای غربی در بسياري از موارد به ما نيازمند هستند، چرا که کشور ما داراي منابع عظيم انرژي است و اگر غرب از شدت تحريم‌ها کم نکند ما با آنها مقابله به مثل مي‌کنيم.

انتهاي پيام/

پ2
برچسب ها: تحریم ، غرب ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار