در جلسه هيات دولت مطرح شد

تاكيد احمدي‌نژاد بر تنظيم بازار كالا و ارز و جلوگيري از فشار اقتصادي بر مردم

رييس‌جمهور در جلسه هيات وزيران بر ضرورت كنترل تمامي فرآيندهاي تنظيم بازار كالا و ارز تاكيد كرد و گفت: تيم اقتصادي در اين زمينه بايد به گونه‌اي اقدام كند تا برخي سوء استفاده‌كنندگان نتوانند فشارهاي اقتصادي را بر مردم تحميل كنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد در ابتداي جلسه هيات وزيران كه صبح امروز تشكيل شد، ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد قربان و با اشاره به فضائل ماه ذي‌الحجه اظهار داشت: اين ماه، ماه نتيجه‌گيري همه تلاش‌ها، اخلاص‌ها و عبوديت‌ها از ماه مبارك رمضان تاكنون است.
 
احمدي‌نژاد از روز عرفه به عنوان روز عهد و پيمان، معرفت و روز حساب‌كشي انسان از خود ياد كرد و با اشاره به عظمت اين روز و لزوم بهره‌گيري كامل از آن افزود: قرائت دعاي امام حسين(ع) از فضيلت‌هاي روز عرفه است.
 
رييس جمهور همچنين بر لزوم تعطيلي كارها در بعدازظهر روز عرفه به منظور استفاده بهينه از فضايل اين روز و انجام كامل عبادات تاكيد كرد.
 
در ادامه اين جلسه وزير صنعت، معدن و تجارت به ارائه گزارشي در خصوص كنترل واردات و عرضه در كشور بخصوص كنترل بورس جهت جلوگيري از فعاليت احتكاركنندگان پرداخت و از تشكيل و فعاليت تيمي از وزارت كشور براي كنترل قيمت‌ها و نيز حضور فعال وزير دادگستري در جلسات تنظيم بازار خبر داد.
 
در اين جلسه تأكيد شد تا با توجه به اينكه مطابق تصميم دولت مي‌بايستي كالاهاي مصرفي با ارز مرجع وارد شود، تدابير لازم براي مقابله با افزايش غيرقانوني و خودسرانه اين كالاها از سوي افراد سودجو صورت گيرد و مسئولان زيربط موضوع را بررسي و تصميمات لازم را اتخاذ نمايند.
 
در جلسه امروز، هيات وزيران ضمن انتصاب محمود عباس‌زاده‌مشكيني به عنوان استاندار جديد ايلام از زحمات اعلايي استاندار پيشين اين استان قدرداني شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
واقعا ممنونم
۲۰:۳۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
سلام
فکر میکنم جناب رئیس جمهور تازه خبردار شدند که قیمت ها خودسرانه رفته بالا........ خدا روشکر
آخرین اخبار