سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: با سه بازیکن نمی‌توانیم اردوی تمرینی داشته باشیم اما هدفمان قهرمانی لیگ است.

علیرضا افضل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهارداشت: در تعطیلات لیگ برتر فوتسال فعلا فعالیتی نداریم و تنها برای خرید یک بازیکن لیگ برتری سهمیه داشتیم که محمد زارعی بازیکن سابق فولاد ماهان اصفهان را به خدمت گرفتیم.

وی افزود: از مجموع بازیکنان تیم گیتی پسند اصفهان پنج نفر در تیم ملی هستند، سجاد بندی، سعدی و حمید یوسفی مصدوم بوده و تنها سه بازیکن در اختیار داریم و با ورود بازیکن جدید چهار نفر در تیم بوده که دو نفر از آنها گلر هستند بنابراین نمی‌توانیم اردوی تمرینی و یا بازی تدارکاتی خاصی در تعطیلات داشته باشیم.

افضل گفت: بازیکنان فعلی با تیم گیتی پسند نوین تمرین می‌کنند و حدود 10 روز دیگر نیز مصدومان به جمع آنها اضافه خواهند شد.

وی درمورد بازی آینده تیم گیتی پسند در لیگ برتر اضافه کرد: اوایل آذر با آغاز مجدد لیگ برتر در اهواز با گاز خوزستان مسابقه داریم که تیم خوبی است؟، برای قهرمانی باید همه مدعیان را مغلوب کرد.

وی تصریح کرد: امسال لیگ برتر طوری شده که نمی‌توان گفت کدام تیم ضعیف یا قوی است همه تیم‌ها با انگیزه‌ای که دارند در یک سطح بوده و هیچ کدام از پیش بازنده نیستند.

وی افزود: تیم‌های شهرهای مختلف از تشویق و حمایت تماشاگرانشان برخوردارند و این موضوع در همه استان‌ها وجود دارد اما گیتی پسند به دنبال قهرمانی در لیگ است.

وی گفت:‌سال گذشته هم گیتی پسند قهرمان لیگ برتر شده و امسال به دنبال دومین قهرمانی پیاپی است هر چند که تیم شهید منصوری قرچک ادعای قهرمان سال گذشته را دارد.

افضل در خصوص تیم ملی فوتسال اظهار داشت: تیم خوبی داریم که بازیکنان جوانی را در اختیار دارد امیدوارم این تیم بتواند با مدیریت و هدایت قدرتمند در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد و به نتیجه دلخواه برسد./آق
برچسب ها: قهرمانی ، فوتسال ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار