ورود بانوان به سالن والیبال ممنوع!

مشکلی که در لیگ جهانی گریبانمان را می گیرد

طبق دستور حراست وزارت ورزش و جوانان ورود بانوان به سالن محل برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوان آسیا ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ورود بانوان به سالن مسابقه والیبال مردان در حالی به ممنوع شد که در سنوات و مسابقات گذشته بانوان بدون هیچ مشکلی در مسابقات لیگ و دیگر بازی های بین المللی حضور یافته و بازی ها را از نزدیک تماشا می کردند.
حال که ایران برای چهارمین بار متوالی در سال جاری میزبان یکی دیگر از رویدادهای بین المللی و آسیایی است ممنوعیت حضور بانوان در سالن مسابقات نوجوانان آسیا موجب اعتراض برخی از علاقه مندان خانم شده است.
به نظر مي رسد به جای ممنوعیت، کنترل نوع حضور بانوان در سالن های مسابقات بهتر از ممنوعيت است زیرا ما در آینده ای نه چندان دور میزبانی های بزرگتری را در پیش داریم.
به طوری که فدراسیون والیبال ایران در چنین شرایطی مدعی پذیرفتن میزبانی مسابقات لیگ جهانی است در این پیکارها رسم بر آن است که خانواده ها در کنار یکدیگر بازی های لیگ جهانی را از نزدیک تماشا می کنند پس بهتر است مسئولان فدراسیون و حراست وزارت ورزش با تشکیل جلسه از هم اکنون فکری به حال چگونگی برگزاری مسابقات لیگ جهانی در ایران و  چگونگی استقرار تماشاگران  و تفکيک مکاني مي تواند اين مشکل را حل کندتا این مشکل در رقابت های جهانی گریبانمان را نگیرد ./با
برچسب ها: بانوان ، ممنوع ، مشکل ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۲۰:۴۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۱
متاسفم برای بی درایتی آقایون.
آخه این چه وضعیه؟
ما چرا باید محروم بشیم؟
واقعا دلیلش چیه بهمون بگن حداقل!
والیبال یه ورزش دانشگاهیه.مردمی که میان میبیننش باید با فرهنگ باشن.
فرهنگ ایرانیتون همینقدر بود که والیبالم مثل فوتبال به گند کشیدین....؟
آخرین اخبار