مجید صالح: بازی شش امتیازی را بردیم

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که بازی تیمش برابر نفت تهران سطح بالای کیفی خوبی داشته و استقلال توانسته یک بازی شش امتیازی را به سود خود خاتمه دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،  مجيد صالح در ديدار پايان بازي استقلال و نفت تهران اظهار کرد: قبل از اينکه راجع به مسائل فني اين بازي صحبت کنم خدا را شاکرم که قلعه‌نوعي امروز به تيم اضافه شد و با تمام مشکلات جسمي که داشت روي نيمکت نشست و حضورش براي ما موثر بود. همچنين کادرپزشکي هم تلاش بسياري کرد که هم مصدومان و بازيکناني که در تيم ملي بودند، خستگي‌شان برطرف شود و بتوانند به ما کمک کنند تشکر مي‌کنم.
وي افزود: خوشحالم که امروز يک بازي شش امتيازي را پشت سر گذاشتيم البته معتقدم که بايد بهتر بازي مي‌کرديم، در آينده در خدمت جان‌واريو هم خواهيم بود و مشکل توزي هم برطرف خواهد شد تا به شرايط ايده‌آلي خواهيم رسيد و خودمان را براي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا آماده کنيم. همچنين بايد سريع‌تر تيم‌مان ريکاوري شود تا براي بازي با گهر هم آماده شويم و از اين بازي هم موفق بيرون بياييم. اگر اين اتفاق بيفتد و ما بتوانيم روندمان را حفظ کنيم، مي‌توانيم در پايان نيم فصل جزو سه تيم بالاي جدول باشيم.
صالح درباره کيفيت فني بازي گفت: کيفيت فني بازي بالا بود. من چند سال با ابراهيم‌زاده در ذوب‌آهن کار کرده بودم و با تفکرات فني او آشنا بودم. او تيم خوب و جواني دارد و بازيکنانش از عرض و عمق زمين به خوبي استفاده مي‌کنند و ما هم برنامه‌هايي براي نقاطي که آنها مدنظر داشتند، داشتيم و مهم‌تر از همه اين بود که از نظر رواني بايد پس از بازي سختي که ما برابر تراکتورسازي داشتيم بازيکنان را آماده کنيم.
وي افزود: براي عملي نشدن برنامه‌هاي تيم نفت برنامه داشتيم اما در نيمه اول روي يک صحنه غافلگير شديم و گل را دريافت کرديم اما تيم توانست به خوبي به بازي برگردد و توانستيم در نيمه دوم هم از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم و پس از 9 نفره شدن نفت هم موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما در ضربات آخر خوب کار نکرديم.مربي تيم فوتبال استقلال که به دليل وضعيت جسماني قلعه‌نوعي به جاي او در نشست خبري حاضر شده بود، درباره داوري اين بازي هم گفت: من نمي‌توانم در کار داوري دخالت کنم،‌ حتما مساله داوري در تصاويري که وجود دارد، بعدا بهتر بررسي خواهد شد اما در مجموع قضاوت قهرماني خوب بود. در صحنه گل آرش برهاني هم کاملا واضح نبود و من از زاويه‌اي که داشتم به درستي نتوانستم تشخيص بدهم، اما حتما قهرماني و کمک‌هايش به صحنه اشراف داشتند.
صالح در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه مجيدي به استقلال باز مي‌گردد يا خير، گفت: من در جايگاهي نيستم که بتوانم به تنهايي در مورد اين موضوع صحبت کنم اما با توجه به صحبت‌هاي قلعه‌نوعي در مصاحبه‌اش، او دوست دارد که فرهاد حتما در استقلال خداحافظي کند و در اين رابطه بايد رايزني‌هاي لازم انجام بگيرد. در اين موضوع مي‌توانم به جمله خود قلعه‌نوعي اشاره کنم که مي‌گويد که هرکسي که حتي 7 روز در استقلال بازي کرده باشد بايد حرمتش حفظ شود./ق
برچسب ها: صالح ، استقلال ، نفت ، شش امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار