گفتگوي باشگاه خبرنگاران با " امين حيايي" درباره كلاه پهلوي؛

"كلاه پهلوي" از دشوارترين آثار دوران حرفه‌‌اي‌ام بود/ قضاوتهاي زود هنگام سليقه عده اي را زير سوال برد

"‌كلاه پهلوي"‌ همچون يك رمان زيبا بعنوان يكي از دشوارترين آثار دوران بازيگري ام در ياد وخاطره من و مخاطبان خواهد ماند.

امين حيايي ايفاگر نقش" كريم" در مجوعه "كلاه پهلوي" با اشاره به مراحل كار اين پروژه در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: احساس مي‌كنم بازي در "كلاه پهلوي" يكي از سخت ترين كارهاي دوران بازيگري ام بود .
وي با اشاره به بودجه و مشكلات فراوان اين مجموعه، تصريح كرد: مجموعه "كلاه پهلوي" با مشكلاتي چون بودجه، ساخت دكور و نيز پرداخت به موقع دستمزدها مواجه شد كه با همه اين شرايط همه تيم بازيگران، با عشق دركنار يكديگر كار كردند.
بازيگر نقش "كريم"، افزود: "كلاه پهلوي"‌ رمان زيبايي است كه در ياد و خاطره ها مي‌ماند و جز بهترين آثار تلويزيوني مي‌شود.
حيايي با اشاره به قضاوتهاي زود عده اي از منتقدان و مخاطبان، گفت:‌ به جرأت مي‌گويم از قسمت دهم به بعد مردم براي پخش اين مجموعه لحظه شماري كرده و ديگر كسي در خيابان ها نمي‌ماند.
وي ادامه داد: معتقدم هنوز سريال به معرفي مكان و شخصيت ها مي‌پردازد و قضاوت در خصوص "كلاه پهلوي"‌ و نوع بازي ها زود است.
حيايي با اشاره به 6 سال فيلمبرداري اين پروژه اظهار داشت: 6 سال فيلمبرداري مجموعه "كلاه پهلوي"‌ طول كشيد و دركنار آن يك سال هم به دلايل مختلفي پروژه متوقف شد، ولي خوشبختانه همه بازيگران و عوامل با تعهد و نيز با صميميت سر پروژه حاضر شده و كار را پيش مي‌برند.
اين بازيگر درخصوص تسلط "سيد ضيا الدين دري"؛ گفت:‌ "سيد ضيا الدين دري" 13 سال روي داستان " كلاه پهلوي" كار كرد و دكوپاژ زيبايي را براي اين اثر در نظر داشت.
وي با اشاره به چگونگي بازي همسر خود "نيلوفر خوش خلق"؛ تصريح كرد: معتقدم همسرم بازي خوبي را ارائه داد و توانست در نقش" فاطمه" به زيبايي بدرخشد.
حيايي تصريح كرد: البته تيم خانمها راحت تر بودند و خيلي درگير سختي هاي كار نبودند و در زمان كمتري به ايفاي نقش مي‌پرداختند.
اين بازيگر با اشاره به فراز و فرود نقش "كريم"‌، ابراز داشت: بعد از گذشت قسمتهاي زيادي "كريم"‌ نقش خود را نشان مي‌دهد و در جاهايي با لحجه و در زمانهاي ديگري بدون لهجه صحبت مي‌كند.
وي ادامه داد: بازي من در "كلاه پهلوي"‌ بسيار متفاوت از ديگر كارهايم بوده و قضاوتهاي زود عده‌اي، فقط باعث مي‌شود كه سليقه خودشان را زير سوال ببرند.
حيايي خاطر نشان كرد: خوشبختانه با وجود "محمدرضا شريفي نيا" و "سيد ضيا الدين دري"‌ بازيگران به درستي انتخاب شدند و همگي از عهده نقشهاي خود برآمدند./ص
برچسب ها: کلاه ، پهلوی ، امین ، حیایی ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار