قیمت خرید هر آمپر اضافی برق مشخص شد / پرداخت بر عهده مشترکین است

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت : شرکت توزیع نیروی برق به برخی مشترکین نامه هایی مبنی بر افزایش قدرت قراردادی خود ارسال کرده که در صورت اضافه مصرف باید قدرت خریداری شده خود را افزایش دهند .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سید محمد هاشمیˈ در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در جمع خبرنگاران گفت : زبان مشترک ما با مشترکین برق، قدرت قراردادی خرید برق است و مشخص کننده سقف قرارداد نیز فیوزهایی است که در کنتورها نصب می شود .

وی افزود: ظرفیت کنتورهای نصب شده در ساختمان ها 60 آمپر است ومشخص کننده قرارداد فیوز است نه کنتور و حتی امکان دارد تنها فیوز تعویض شود و کابل و کنتور تعویض نشود
                                                                     

                                                                    
وی با بیان اینکه هر فیوزی قدرت مشخصی دارد، تصریح کرد: در واقع، مشترکین فیوز نمی خرند بلکه مقدار ظرفیت مشخصی را خریداری می کنند

هاشمی ادامه داد : ممکن است قدرت قراردادی با مشترک 15 آمپر باشد و در عین حال مشترک ادعا کند که میزان مصرفش کمتر از این مقدار است که در این صورت همین فیوز پلمب می شود و هنگامی که فیوز از مدار خارج شد، مشخص می شود که مصرف بیشتر است.

وی با بیان این که قیمت هر آمپر اضافی 12 هزار تومان است اظهار داشت : هزینه این تغییرات بر عهده مشترکین است .

وی خاطرنشان کرد : اگر قدرت قرارداد 10 آمپر اضافه شود ،مشترک باید 120 هزار تومان به عنوان قیمت ما به التفاوت سقف قراردادی افزایش یافته، پرداخت کند.

وی تاکید کرد :اگر مشترکین قدرت خریداری شده خود را از 15 آمپر به 32 آمپر افزایش دهند باید 200 هزار تومان پرداخت کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار