قم/

پيشرفت در صباي قم قابل احساس است

مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: تیم صباي قم شیب مثبتی به سمت و سوی پیشرفت و موفقيت در ليگ دوازدهم گرفته و اين مهم با نتايج خوب صبا كاملا قابل احساس است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محسن رمضان بیگی تصریح کرد: بعد از تغييرات در كادر فني بازی‌های خوبی از تیم فوتبال صبای قم شاهد هستیم و این به خاطر اعتماد به نفسی است که مرفاوی به بازیکنان داده است.
وی ادامه داد: باور و اعتماد به نفس بسیار خوبی توسط این مربی جوان و با انگیزه به تیم ما القاء شده است و انرژی مثبتی را در تیم می بینم، تغییرات از تمامی جهات و شرایط در تیم صبای قم به خوبی و در مسیر مثبت قابل احساس است و این مهم می تواند خیلی زود به موفقیت های بیشتر صبای قم بیانجامد.
مدیرعامل باشگاه صبای قم اضافه کرد: مرفاوی در تمرینات و بهبود روند آماده سازی تیم در کنار سایر همکارانش از لحظه ای تلاش دست بردار نیست و این نوید روزهای پرقدرت صبا در لیگ برتر را می دهد، این همان شاخص هایی است که ما از آغاز لیگ در یک کادر فنی قوی به دنبال آن بودیم و خوشحالم که گذر زمان این مهم را در تیم صبای قم محقق کرد.
رمضان بیگی تصریح کرد: ارتباط بین کادر مدیریت و کادر فنی تیم صبای قم مانند دوست و برادر است ولی هر کدام از ما می دانیم که باید در محدوده اختیارات خود فعالیت کرده و در کار یکدیگر دخالت نکنیم و دقیقا این همان نکته مهمی است که بین تک تک اعضای تیم احترام به وجود آورده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.