شهردار منطقه دو تهران با اشاره به آمادگی این مناطق برای مواجه با مشکلات ناشی از بارش های آسمانی در شهر، از راه اندازی 23 سایت برف روبی در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو تهران ، "عابد ملکی" اظهارداشت: خوشبختانه در سال جاری با آغاز مطلوب بارش های نزولی مواجه بودیم که با آمادگی از قبل شهرداری، مشکلی تاکنون در شهر ایجاد نشده و از این رو، سایت های برف روبی در مناطق مختلف از جمله منطقه دو تشکیل شده تا با بارش های برف، آمادگی برای رفع مشکلات احتمالی وجود داشته باشد.
وی افزود: منطقه دو تهران از جمله مناطق برف گیر و پر بارش در نیمه دوم سال است که از هم اکنون با تجهیز منطقه به ماشین آلات برف روبی و ارائه آموزش های لازم به ماموران برای برف روبی معابر آمادگی مناسبی ایجاد شده است.
شهردار منطقه دو تهران با اشاره به اینکه شش سایت مستقل برف روبی بزرگراهها و معابر نیز تشکیل شده است گفت: نصب مخازن شن و نمک مخصوص در بزرگراهها و رمپ و لوپ های بزرگراهی نیز انجام شده تا از ظرفیت های شهروندان برای مشارکت در رفع مشکلات روزهای برفی بهره مند شویم.
به گفته ملکی، نقشه های مسیرهای برف گیر در منطقه نیز آماده شده و در اختیار ماموران و پیمانکاران قرار گرفته تا شهروندان ساکن در منطقه دو کمترین مشکل در روزهای برفی امسال را داشته باشند./ف
برچسب ها: برف ، شمال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار