قم/

عزم جدي دستگاه ها در مبارزه با مواد مخدر

استاندار قم با اشاره به اهميت امر مبارزه با مواد مخدر، بر لزوم تلاش و عزم جدي دستگاه هاي دست اندركار در اين زمينه تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرمرضا پيريايي با اشاره به رشد آمار كشفيات مواد مخدر استان در سال جاري، از عملكرد مثبت و تلاش ويژه ماموران نيروي انتظامي در اين زمينه قدرداني كرد و گفت: اين آمارها، بيانگر آمادگي بالا و اشراف و تسلط نيروي انتظامي و ديگر دست اندركاران حوزه مبارزه با مواد مخدر مي باشد.
استاندار قم با بيان اين كه قم بايد به مكاني ناامن براي سوداگران مرگ تبديل شود، به توفيقات استان در خصوص مبارزه همه جانبه و قاطعانه با مواد مخدر اشاره و تصريح كرد: رسيدگي به پرونده هاي مواد مخدر در قم به روز مي باشد.
پيريايي با اشاره به ضرورت بهره مندي از ظرفيت هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي در جهت ارتقاء كارآمدي عملكرد شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان، فعال سازي كميته هاي فرعي ذيل شورا را امري مهم و ضروري خواند و گفت: در جلسات شورا بايد گزارش هاي بازه اي و جامع توسط مسولان كميته ها ارائه شود.
رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان همچنين لزوم توجه به بحث نگهداري و درمان معتادين در قم را يادآور شد و گفت: در جلسه آينده گزارش مفصلي از وضعيت كمپ هاي درمان اعتياد موجود در استان و نيز ضرورت و نحوه ايجاد مركز دولتي ويژه مراقبت و درمان اجباري اعتياد در قم ارائه شده تا بر مبناي آن در خصوص اين مساله تصميم گيري گردد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.