خوشه كفش ماشيني قم توانست در نخستين همايش سراسري مصرف كالاي ايراني مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در اولين همايش سراسري كالاي ايراني كه همت سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران به ميزباني قزوين برگزار شده بود خوشه كفش ماشيني استان قم به عنوان خوشه برتر كشور معرفي و مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم مورد تجليل قرار گرفت.
در اين مراسم كه با قرائت پيام وزير صنعت، معدن و تجارت آغاز شد، از سوي معاون وزير و رئيس سازمان صنايع كوچك لوح سپاس و تنديس همايش به مهندس فرشچي اهداء گرديد و از استان آذربايجان غربي نيز به منظور توسعه و فعاليت در زمينه توليد عرقيات گياهي قدرداني شد.
در بخش از لوح تقدر مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قم آمده است: اكنون كه به همت و ياري و حضور شما نمايشگاه مصرف كالاي ايراني در قزوين برگزار گرديده، خوشه كفش قم بعنوان يكي از خوشه هاي برتر كشور معرفي و از خداوند موفقيت هاي بيشتر شما را خواستاريم.
خوشه كفش ماشيني استان قم درشرايطي مقام برتر اين جشنواره را به خود اختصاص داد كه در نمايشگاه حاشيه اين همايش 20 خوشه منتخب صنعتي كشور، 23 واحد صنعتي و 126 واحد صنعتي از سراسر كشور محصولات، دستاوردها و موفقعيت هاي خود را به نمايش گذاشته بودند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.