سومين جشنواره ملي رسانه هاي سلامت در محور هاي رسانه هاي ديداري و شنيداري،رسانه هاي نوشتاري ،ديجيتال محيطي و جانبي در بهمن ماه سال جاري در تهران برگزار مي شود.

به گزارش گروه علمي،‌پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دكتر فاطمه رخشاني مديركل دفتر آموزش و ارتقاي سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با بيان اين مطلب افزود: يكي از ويژگي هاي سومين جشنواره رسانه هاي ديجيتال پرداختن به موضوع سلامت از ديدگاه مختلف از جمله سلامت معنوي و تاثير آن در سلامت جسماني است ،كه برابر بررسي علمي و ميداني توسط محققان توجه به اين مولفه مي تواند ظرفيت جديدي در تامين سلامت ايجاد كند.

دكتر فاطمه رخشاني با اشاره به مصاديق بارز سلامت معنوي اظهار داشت: اميد، توكل، صبر و ايثار، گذشت، مراقبت، نيايش، نوع دوستي، تشكر و توبه از جمله مولفه هاي سلامت معنوي است كه شركت كنندگان در جشنواره مي توانند در كانون توجه خود قرار دهند و با ارسال آثار ارزشمند خود در اين زمينه و محور ها و موضوعات جشنواره به رقابت بپردازند.

دبير سومين جشنواره ملي رسانه هاي سلامت  ضمن تشريح ساير موضوعات جشنواره يادآور شد: بهداشت حرفه اي، بهداشت محيط، بهداشت فردي و روان، بهداشت مادران، نوزادان، كودكان، نوجوانان، جوانان و سالمندان، بهداشت مدارس و كمك هاي اوليه و بيماري هاي واگير و غير واگير از ديگر موضوعات پيش بيني شده سومين جشنواره ملي رسانه هاي سلامت است كه آثار دريافتي از صاحبان اثر توسط داوران علمي و فني بررسي و ارزيابي مي شود.

گفتني است: سومين جشنواره ملي رسانه هاي سلامت اول بهمن ماه سال جاري همزمان با جشنواره خدمات الكترونيك  سلامت برگزار و آثار برگزيده با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و مديران ارشد نظام سلامت كشور معرفي مي شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار