شيخ‌الاسلام تشريح كرد

جزئيات برنامه هيئت پارلماني آلمان

معاون امور بین‌الملل رییس مجلس شورای اسلامی برنامه سفر هیات اعزامی چهار نفره از پارلمان آلمان را تشريح كرد و گفت: هیات پارلمانی آلمان با آخوندزاده معاون بین‌الملل و خواجه معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ملاقات مي‌کنند و ضمن دیدار با نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، از یک بیمارستان و کنیسه نیز بازدید به عمل آورند.

حسین شیخ‌الاسلام در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: گروه دوستی آلمان ساعت 25 دقیقه بامداد امروز (يكشنبه 7آبانماه) وارد تهران شدند و روز دوشنبه و سه‌شنبه  سفری به اصفهان دارند که بازدید از اماکن تاریخی و دیدار با استاندار این استان در دستور کار این گروه قرار دارد.

وی در ادامه افزود: اين هيئت در ادامه سفر خود به ايران‌ به شهر قم سفر كرده و با استاندار قم نيز ديدار خواهند داشت.

مشاور رئیس مجلس و معاون امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار است این هیات روز سه‌شنبه (9 آبانماه) با علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده تهران، جواد هروی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان و همچنين با جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ديدار كنند.

شيخ‌الاسلام همچنين تصريح كرد: اين هيئت پارلماني آلمان روز چهارشنبه (10آبانماه) با مصباحی‌مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه، محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مجلس، نمایندگان اقلیت‌های دینی و علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار کنند.

وي خاطرنشان كرد: قرار است هیات پارلمانی آلمان در ادامه دیدارهای خود با آخوندزاده معاون بین‌الملل و خواجه معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ملاقات کنند و ضمن دیدار با نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، از یک بیمارستان و کنیسه نیز بازدید به عمل آورند.

معاون امور بین‌الملل رییس مجلس گفت: هیات چهار نفره پارلمان آلمان جمعه به سفر شش روزه خود در ایران پایان خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، آلمان ، سفر ، پارلمان ، هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار