عضو کميسيون عمران مجلس:

افزايش هزينه مصالح در اولويت کميسيون عمران قرار مي‌گيرد

عضو کميسيون عمران مجلس گفت: با توجه به افزايش قيمت مصالح ساختماني کميسيون عمران طرح بررسي و پيگيري اين موضوع را در اولويت کاري خود قرار خواهد داد.

عباس فلاح باباجان نماينده مردم اهر و هريس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخي اظهارات مبني بر افزايش قيمت مصالح توسط خرده فروشان گفت: با توجه به نظارت مستقيم دولت به عرضه برخي مصالح ساختماني افزايش قيمت مصالح را نمي‌توان متوجه خرده فروشان کرد.

وي در ادامه افزود: بخش عمده‌اي از افزايش قيمت مصالح ساختماني دليل بر افزايش قيمت از سوي کارخانجات توليدي اين نوع محصولات بوده و همچنين تحريم‌ها در جهت وارد نشدن مواد اوليه نيز در اين افزايش قيمت بي‌تأثير نخواهد بود.

نماينده مردم اهر و هريس در مجلس با تشريح اهميت ارائه طرحي در راستاي بررسي افزايش قيمت مصالح ساختماني در کميسيون عمران تصريح کرد: در اين کميسيون طرح‌ها به نوبت در جلسات مطرح مي‌شود که تاکنون حدود 40 طرح در نوبت قرار دارند اما بدليل اهميت اين موضوع سعي داريم تا اين طرح را در اولويت قرار دهيم.

نماينده مجلس نهم با اشاره به روند پيگيري اين موضوع مطرح کرد: در مرحله اول با احضار و توضيح از مسئولين در جلسه کميسيون به کشف سرمنشأ اصلي مي‌پردازيم و سپس با بررسي در جلسه کميسيون تصميمات مناسبي در جهت بهبود شرايط اتخاذ مي‌نماييم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عمران ، ساختمان ، مصالح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار