صبح امروز؛

مراسم صبحگاه سراسري بسيج دانش آموزي برگزار شد/ رونمايي از کتاب پدافند غيرعامل

مراسم صبحگاه بسيج دانش آموزي، صبح امروز با حضور رئيس سازمان پدافند غيرعامل و جانشين فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، به مناسبت هفته پدافند غيرعامل و سالروز شهادت شهيد حسين فهميده، مراسم صبح‌گاه بسيج دانش آموزي، صبح امروز با حضور سردار غلامرضا جلالي رئيس سازمان پدافند غيرعامل و سردار ذوالقدر جانشين فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد.
 
سردار جلالي طي سخناني در اين مراسم گفت: براي مقابله با تهديدات دشمن، هميشه بايد آمادگي لازم را داشته باشيم. بايد در همين مرحله و از همين سنين روحيه رزمندگي، سلحشوري و پيروي از مقام معظم رهبري را تمرين كرده و دنباله‌روي راه شهدا باشيم و بايد انقلابي شدن را تمرين كنيم .
 
رئيس سازمان پدافند غيرعامل خاطر نشان كرد: امروز در سراسر كشور، تهديداتي وجود دارد. به فرموده مقام معظم رهبري ما ملتي هستيم كه از ديد دشمن به دليل خواست‌هاي مستقل و اسلامي مهم هستيم و اين نشانه قدرت ما است. ما بايد دشمن را شناسايي و امكانات مقابله با تهديد را فراهم كنيم.
 
وي افزود: ان‌شالله با كمك بسيج و محوريت آموزش و پرورش بتوانيم دانش آموزان و محصلين كشور را در شناخت تهديدات طبيعي و غيرطبيعي آموزش دهيم.
 
سردار ذوالقدر جانشين فرمانده سپاه محمد رسول الله نيز در اين مراسم گفت: علت حمله همه جانبه دشمن به کشورمان اين است كه مردم ايران خواستار آزادي بودند و زير بار ظلم نرفتند و خواهان اين بودند كه ثروت و منافع ملي در داخل كشور هزينه شود.
 
وي ادامه داد: اهداف دشمنان در اولين سال‌هاي انقلاب، تجزيه کشور و ايجاد نزاع قومي قبيله‌اي براي سقوط و تجزيه كشور بود، اما همه آحاد مردم در دفاع و حراست از اين مرز و بوم در مقابل قدرت‌هايي كه از لحاظ مالي، مادي، تسليحاتي و فكري به ظاهر، برتر از ما بودند، جهاد كردند.
 
ذوالقدر خاطرنشان كرد: آن چه باعث پيروزي ما شد، ايمان راسخ و پيروي از فرمان امام راحل و دستورات مقام معظم رهبري بود.
 
جانشين فرمانده سپاه محمد رسول الله در پايان تصريح كرد: امروز در دنيا مي‌بينيم كه بيداري كشورهاي منطقه و حتي جهان، نشات گرفته از بيداري اسلامي ملت ايران است. اميدواريم همه در اين راه قدم بگذارند و با پيوستن به بسيج، خود را با آرمان‌هاي شهدا معطوف سازند.
 
گفتني است در اين مراسم از كتاب پدافند غيرعامل براي آموزش در مقاطع مختلف تحصيلي، رونمايي شد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار