بهاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حزب الله لبنان هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است

يك كارشناس سياست خارجي گفت: با وجود ادعای رژیم جعلی صهیونیستی در برخورداری از تجهیزات نظامی، حزب الله لبنان هواپيماي بدون سرنشين خود را بر فراز رژیم اشغالگر قدس به پرواز درآورده و هیبت پوشالی این رژیم جعلی را در هم شکسته است.

محمد بهاري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحقير رژيم غاصب صهيونيستی در سطح جهان گفت: بخشی از اعتبار نظامي آمريكا و غرب وابسته به رژيم جعلي صهيونيستي بوده و آنها اين رژيم غاصب را به عنوان نقطه اتكاي خود در سطح منطقه مطرح مي كنند.

وي تصريح كرد: آمریکا و غرب با چنگ و دندان درصدد حفظ رژيم اشغالگر صهيونيستي بوده تا براي آنها به عنوان اعتبار و پشتوانه در منطقه فعالیت کند.

بهاري با تاكيد بر اينكه ادعاهاي رژيم غاصب صهيونيستي در زمينه نظامي دروغین است،  افزود: با وجود ادعای رژیم جعلی صهیونیستی در برخورداری از تجهیزات نظامی، حزب الله لبنان موفق شد هواپيماي بدون سرنشين  خود را بر فراز رژیم اشغالگر قدس به پرواز درآورده و هیبت پوشالی این رژیم را در هم شکسته است.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: رژيم جعلي صهيونيستي در راستاي جبران اين تحقير بزرگ اقدام به عمليات‌های تروریستی در کشورهای منطقه کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پهباد ، صهیونیست ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار