اردبیل /

شبکه پایاب سد خداآفرین اشتغال اردبیل را متحول می‌کند

استاندار اردبیل گفت: تکمیل شبکه پایاب سد خداآفرین و انتقال آن به اراضی حاصلخیز بستر تحول اقتصادی و کارآفرینی را فراهم می‌آورد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد عصر دیروز در جریان سفر به شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز افزود: تکمیل این شبکه که 61 هزار هکتار از اراضی استان اردبیل را سیراب می‌کند یک تحول جدی را زمینه‌ساز می‌شود و ما توان تولیدی و رشد و بالندگی خودمان را به سرعت افزایش می‌دهیم.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت جبهه تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی نیاز داریم که مؤلفه‌های آن حاضر شدن در سنگر تلاش مضاعف و کار شبانه‌روزی است.

رئیس شورای اداری استان افزود: ‌ما زمانی می‌توانیم ادعای مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار را داشته باشیم که به توانمندی‌ها و نوآوری‌های حقیقی مجهز شویم و از طریق توسعه بخش‌های اقتصادی بتوانیم کشورمان را به مرز خودکفایی برسانیم.

نیکزاد با بیان اینکه استان اردبیل هم اکنون در مسیر توسعه واقعی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در هفت سال گذشته چهار برابر سال‌های قبل از آن کارهای عمرانی، خدماتی، اجرایی و پیشرفت‌های حقیقی در این استان رخ داده و این روند تا پایان دولت دهم با قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی به سفر قریب‌الوقوع معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح فاز اول شبکه پایاب سد خداآفرین و شبکه‌های انتقال آب به اراضی پایین دست اشاره کرد و گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در این استان به بهره‌برداری رسیده و برخی از موانع توسعه بخش اقتصادی،‌ صنعتی و تولیدی برطرف می‌شود./س

 

برچسب ها: اردبیل ، شبکه ، پایاب ، سد ، خداآفرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.