رئيس كميسيون شوراها در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تغييرات در استانداري‌ها غير منطقي به نظر مي‌رسد

رئيس كميسيون شوراها گفت: تغييرات در استانداري‌ها از وظايف دولت به شمار مي‌رود، اما اين تغييرات در آستانه انتخابات و پايان دولت دهم امري غير‌منطقي به نظر مي‌رسد.

امير خجسته نماينده مردم  همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تغيير و تحول در برخي استانداري‌ها گفت: هر گونه تغيير و تحول در استانداري‌ها از وظايف دولت به شمار مي‌رود اما با توجه به قرارگيري در آستانه انتخابات رياست جمهوري و پايان دولت دهم اين تغييرات منطقي به نظر نمي رسد.

وي در ادامه افزود: در شرايط فعلي اقتصادي بايد به جاي تغيير و تحولات غير منطقي به فكر مديريت تحريم‌ها باشيم و همچنين در جهت مرتفع سازي مشكلات حاصل از تحريم‌ها به تدوين راهكاري اساسي بپردازيم.

خجسته تصريح كرد: با توجه به مشكلات معيشتي جامعه در شرايط فعلي اقتصادي بايد در نظر داشت كه اين تغييرات مي‌تواند مشكلات معيشتي مردم را حل كند يا خير و بايد همه مسئولين در جهت مرتفع سازي مشكلات با همدلي و همراهي يكديگر تصميمات سازنده‌اي اتخاذ نمايند.

رئيس كميسيون شوراها در پايان با اشاره به تحليل‌هاي مختلف از اين اقدامات دولت مطرح كرد: تحليل‌هاي متفاوتي از اين تغيير و تحولات در استانداري‌ها قابل ارزيابي است، كه قوه مجريه بايد براي جلوگيري از شبه سازي‌ها با توجه به فرصت باقي مانده  تا پايان دولت دهم به فكر تدبير در امور كشور باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: استاندار ، تغییر ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار