گام به گام با نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها؛

مطبوعات برای جذب مخاطب دست به دامان جایزه شدند

مطبوعات در قالب نصب اتیکت هایی با مضمون (10000 تومان خرید روزانه برابر با یک امتیاز) بر روی برخی از غرفه های نمایشگاه مطبوعات برای جذب مخاطب دست به دامان جایزه شدند.

به گزارش خبرنگار بخش ادبيات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها؛ مطبوعات که همواره و از زمان ورود صنعت چاپ به ایران با استقبال روز افزون تمامی اقشار جامعه مواجه شده در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به واسطه تمسک برخی از خبرگزاری‌هاي نامعتبر به دست آویز جایزه باهدف جذب هر چه بیشتر مخاطب تا سطح برخی از لوازم بی کیفیت بازاری پایین آمده و گویی دچار دردی به نام کاهش طبقه کیفی خود شده است.  
بنابراین گزارش؛  با دیدن اتیکتی با مضمون (10000 تومان خرید روزانه برابر یک امتیاز) بر روی برخی از غرفه ها آنچه که به ذهن مخاطبان می رسد این است که شاید این مطبوعات نیز هم چنان ظروف بلوری بی کیفتی که در بازار با دست آویز قرار دادن جایزه به خریداران غالب شده و به شوق دریافت جایزه خریداری می شوند، بی کیفیت بوده و ارزش خودش را هم ندارد.  
 گفتنی است؛ این گونه روشها برای جذب مخاطب در بلند مدت نتیجه عکس بر جای گذاشته و به جای دسترسی به هدف اصلی، مخاطب پراکنی می کند./ص
برچسب ها: مطبوعات ، نمایش ، خبرگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار