یاسوج/

آیت الله مكارم شیرازی ارتحال آیت الله ملك حسینی را تسلیت گفت

آیت الله 'ناصر مكارم شیرازی' از مراجع تقلید در پیامی ارتحال آیت الله سید 'كرامت الله ملك جسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج قرار گرفت، آمده است: تمام دوران عمر گرانبهای آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' در راه دفاع از دین مبین اسلام، نظام و انقلاب گذشت.
در ادامه این پیام عنوان شده است: آیت الله ملك حسینی در تمام دوران عمر گرانبهای خود برای دفاع از اسلام و مكتب اهل بیت (ع) تلاش وافر و جدیت فراوان داشت و عمر خود را در این راه سپری كرد.
در این پیام آمده است: فقدان عالم ربانی آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' موجب تاثر شدید ملت ایران و علمای حوزه های علمیه شد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: آیت الله ملك حسینی عالمی آگاه و شجاع بود و از آغاز انقلاب اسلامی نیز با تمام توان در پیشرفت انقلاب در كهگیلویه و بویراحمد و منطقه جنوب كشور تاثیر فراوانی داشت.
در این پیام با اشاره به اینكه آن فقید سعید دارای حوزه علمیه پرباری بود كه نسبت به آن اهتمام فراوان داشت، آمده است: این مصیبت جانكاه را به جامعه روحانیت فارس، امام جمعه و مردم باایمان كهگیلویه و بویراحمد و فرزندان گرامیش تسلیت عرض می كنم و امیدوارم این چراغ توسط فرزندان محترمش همچنان نورافشان باشد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: خداوند او را قرین رحمت واسعه گرداند و به تمام بازماندگانش نیز صبر و اجر عنایت فرماید.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور پیامی ارتحال عالم جلیل القدر و فقیه وارسته آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را به مردم استان های فارس و كهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.
در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج قرار گرفت، آمده است: درگذشت آن عالم ربانی و فقیه وارسته ضایعه ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: او عمر پربركت و گرانبهای خویش را در راه نشر علوم اسلامی، اعتلای حوزه های علمیه و خدمت به مردم استان های فارس و كهگیلویه و بویراحمد سپری كرد و منشا خدمات ارزشمندی برای آن منطقه و حوزه های علمیه بود.
در پایان این پیام آمده است: آن عالم بزرگوار مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی از امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی كرد و همواره در تایید عملی از نظام و مقام معظم رهبری تلاش و جدیت داشت./س
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.