غلامرضا موسوي:

تهيه كنندگان خود به فيلم سوزي و خودكشي دست مي‌زنند

تهيه كنندگان با قبول اكران آثارشان بدون سرگروه به فيلم سوزي آثارشان و همچنين خودكشي دست مي زنند.

غلامرضا موسوي تهيه كننده "من مادر هستم"، "بغض"در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص بحث اكران و فيلم سوزي در سينماها گفت: به طور اصولي اكران فيلم بيش از تعداد سرگروه ها بدليل كمبود ظرفيت سينماها، مشكل فيلم سوزي را به دنبال دارد.
وي افزود: علاوه بر پنج گروه سينمايي قاعدتاً بايد يك گروه آزاد هم در كنار آن اكران شود بنابراين اكران تعداد بيشتر از حد مجاز، فيلم سوزي را در پي دارد.
موسوي ادامه داد: در شرايط فعلي بدليل شرايط اقتصادي و جو رواني موجود در جامعه خود به خود شرايط استقبال مخاطبان از فيلم وجود ندارد و به طور قطع به زيان بيشتر تهيه كنندگان منجر مي شود.
موسوي اظهار داشت: بنابراين توصيه مي كنم فيلمي بدون سرگروه سينمايي اكران نشود چرا كه فيلم ها با وجود سرگروه هم به درصدي از سرمايه خود نمي رسند چه برسد به اينكه خارج از سرگروه اكران شود و حتي متاسفانه در بسياري از موارد اين آثار با تك سانس در سينماها روبرو مي شوند كه به طور قطع سرمايه فيلم برنمي گردد و چه اصراري به اين است كه تهيه كننده ها با اين نوع اكران دست به خودكشي بزنند.
وي اظهار  داشت: سال آينده سالي است كه بعيد مي دانم فيلمي زمان دار و موفق براي اكران داشته باشيم و ما بايد با عدم اكران‌ آثارمان بدون سرگروه آثارمان را نجات داده و از فيلم سوزي اجتناب كنيم و همچنين شوراي صنفي نمايش نيز نبايد اجازه اكران فيلم ها را به طور تك سانس بدهد.
موسوي در پايان خاطرنشان كرد: عدم موفقيت 50 درصدي فيلم "بغض" با وجود سرگروه داشتن بدليل شرايط حكمي حاكم بر جامعه و همچنين شرايط اقتصادي بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار