قم/

شهدا نمونه بارز اخلاص در عمل وگفتار هستند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای ما نمونه بارز اخلاص در عمل و گفتار هستند، زیرا که آنان بنده واقعی خدا، عاشق اهل بیت (ع) و پایبند به احکام اسلام بودند و این نکته از وصیت نامه آنان قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، امیرآبادی وی با اشاره به صفات بارز شهدا برای الگو گیری در سبک زندگی اسلامی گفت: شهدا بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی هستند زیرا که آنان دوری از اسراف، تبذیر و قناعت را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از فراگیر شدن تجمل گرایی و اسراف در برخی ادارات و سطوح جامعه ابراز تأسف کرد و گفت: متأسفانه تجمل گرایی، اسراف و تبذیر در برخی ادارات و سطوح جامعه به صورت گسترده فراگیر شده است که این نوع صفت مطلوب شهدای بزرگوار ما نیست و همه مردم مسئولین باید برای فرهنگ سازی مسئله قناعت در جامعه تلاش کنند.
امیرآبادی با اشاره به نیاز جامعه امروز به مسئله قناعت در اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولین امروز بیش از هر زمان دیگری باید به قناعت و دوری از اسراف توجه ویژه ای داشته باشند چرا که دشمنان یک جنگ تمام عیار اقتصادی در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند و همه مردم و مسئولین باید با وحدت کلمه و همدلی در مقابل این جنگ اقتصادی مقاومت کنند.
وی در پایان سخنان خود با توصیه به جوانان برای الگوسازی زندگی شهدا، در زندگی خود، گفت:بهترین الگو برای همه ما به خصوص جوانان شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشند و اگر کسی در این راه قدم بگذارد به سعادت خواهد رسید./س
برچسب ها: قم ، شهداء ، نونه بارز ، اخلاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.