براندن راجرز: سوارز، مسي ليورپول است

سرمربي تيم فوتبال ليورپول، ستاره‌ي پر حاشيه تيمش را هم پاي ستاره‌ي فوتبال جهان مي‌داند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، لوئيس سوارز مدتي است كه تحت انتقاد شديد كارشناسان و بزرگان عرصه‌ي فوتبال از جمله نايب رئيس فدراسيون جهاني فوتبال، فيفا قرار گرفته است. اكثريت اين افراد معتقدند وي تمايل شديدي به شيرجه در منطقه‌ي جريمه دارد و تقلب مي‌كند تا بتواند پنالتي دريافت كند.

اما سرمربي ليورپول بارها از ستاره‌ي تيم خود حمايت كرده و در آخرين پرده از اين ماجرا او را همپاي ليونل مسي دانسته و پس از ديدار شب گذشته ليورپول مقابل نيوكاسل، عملكرد اين مهاجم را بي‌نظير و تماشايي خواند.

سوارز 25 ساله گل بسيار زيبايي را در ديدار شب گذشته مقابل نيوكاسل به ثمر رساند كه تساوي 1 بر 1 را براي تيمش در آنفليد به همراه داشت.

راجرز در ارتباط با او گفت: گل سوارز بي‌نظير بود، او براي ما فوق العاده كارآمد بوده است او يك مهاجم در سطح كلاس جهاني است.

وي همچنين افزود: او در ليورپول درست همانند مسي براي ما بازي مي‌كند.
هافبك وسط نيوكاسل فابريكيو كولوچيني در دقيقه‌ي هشتاد وچهارم كارت قرمز دريافت كرد و اين براي نيوكاسل بدشانسي بزرگي بود چرا كه اين مهاجم در 9 مسابقه‌ي گذشته ليگي خود 7 گل به ثمر رسانده است.

راجرز همچنين افزود: زماني كه باز پخش‌هاي بازي را نگاه مي‌كنم به اين نتيجه مي‌رسم كه سوارز سزاوار بهترين عنوان و القابي است كه همه تنها شايسته مسي و رونالدو مي‌دانند.

 در ديدار شب گذشته هيچ فرد توانايي پاياپايي با او را نداشت و از اين بسيار ناراحتم كه نبرديم چرا كه شانس‌هاي زيادي براي بردن داشتيم بازيكنان خوبي نيز همچون سوارز در اختيار داريم كه ما را در رسيدن به اهدافمان ياري مي‌كنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار