خوراکچی:مشکلات جذب شمسایی برطرف شده است

سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: هم اکنون مشکلی برای جذب آقای گل جهان وحيد شمسائي نداریم.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، بخش اول کار خود را در تیم میثاق به پایان برده ایم و طی 20 جلسه تمرینات بدنسازی زیر نظر جواد شفیعی انجام شده است تا مشکلات جسمانی بازیکنان برطرف شود و 10 جلسه اردو نیز در هتل مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد:‌ متقابلی با بازیکنان داریم. کار سختی پیش رو داریم و  تیم میثاق هم تجربه کمی دارد و باید تیم را به مرحله ای برسانیم که به لحاظ فنی و بدنی به آمادگی لازم برسانیم از روند آماده سازی تیم هم راضی هستیم تا به اهداف مورد نظر خود در لیگ برسیم.

خوراکچی با اعلام اینکه موانع حضور وحید شمسایی در تیم میثاق برطرف شده گفت:‌ قرار است وحید شمسایی به تیم میثاق تهران اضافه شود، پیش از این مشکلات مالی برای جذب وی وجود داشت اما با رفع این مشکلات قرار داد مناسبی برای آقای گل جهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت خوب تیم ملی و شرایط جدولی به صعود تیم ملی به مراحل بالاتر بسیار امیدوار هستیم، تیم بسیار خوبی داریم که از جام جهانی 2008 پایه ریزی شده و با کمی اعتماد به نفس می‌توانیم حتی فینالیست این دوره هم باشیم./با

برچسب ها: فینالیست ، وضعیت ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار