لاريجاني در پيامي به ششمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان:

ابتكارات جوانان ايراني موجب حركت پرشتاب کشور به سمت توسعه و تعالی شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به ششمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان، ابتکارات و نوآوری‌های جوانان در عرصه های علمی، فنی و اقتصادی را زمينه‌ساز حرکت پرشتاب كشور به سمت توسعه و تعالی دانست.

به گزارش  حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران پیام علي لاريجاني رئیس مجلس به ششمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام نیکو و شایسته خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران در برگزاری جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان به طور یقین مبین اهمیت و عزم جدی دست‌اندرکاران آن در توجه به توسعه و شکوفایی بخش‌های اقتصادی در کشور است.

به حمدالله با تدبیر و عنایت ویژه مقام معظم رهبری در تبیین جایگاه و نقش ممتاز ضرورت توجه، حمایت و پشتیبانی از کار و سرمایه ملی و بومی و بسترسازی در آن به عنوان یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده در آبادانی و توسعه پاینده کشور و رونق اقتصادی می‌توان امیدوار بود که با تلاش همه فعالان این بخش ها به خودکفایی و استقلال در این زمینه‌ها دست یابیم.

ملت بزرگ و شریف ایران بارها ثابت کردند که با ایمان و عزم راسخ و تمسک به عنایات الهی در برابر هر تهدید و یا توطئه‌ای که با خیال واهی وارد کردن خلل و آسیب به اراده مستحکم آنان صورت می‌پذیرد پرصلابت و توانمند خواهند ایستاد و از هرگونه تهدیدات هیچ هراسی نداشته و از آنها به عنوان فرصت در جهت پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره خواهند برد و نقشه دشمنان کوردل را همچون همیشه نقش بر آب می‌کنند.

به حمدالله ابتکارات و نوآوری‌های جوانان این ملت در عرصه‌های علمی، فنی و اقتصادی باعث شده تا حرکت به سمت توسعه و تعالی کشور با شتاب بیشتری در مسیر خود ادامه پیدا کند و امیدوار باشیم آینده‌سازان ایران اسلامی با سعی وافر و کوشش خود سعادت و پیشرفت را برای کشور به ارمغان خواهند آورد.

در پایان بار دیگر ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره که با همت خود سندی ماندگار در تاریخ توسعه کشور را برجای خواهند گذاشت امیدوارم همواره شاهد و ناظر موفقیت و نیکبختی جوانان جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های زندگی باشیم.

گفتنی است این همایش بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۵ آبان در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

پایان پیام/س2

برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار