رییس فدراسیون هندبال:

به دنبال اسپانسرهای قوی تر هستیم/ مشکلات مالی فدراسیون کمتر شده است

رییس فدراسیون هندبال گفت: شرایط مالی فدراسیون کمی بهتر شده است و این موضوع جای خوشحالی دارد.

جلال کوزه گر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  خوشبختانه ثامن و یکی دو شرکت از فدراسیون حمایت می کنند و هم اکنو ن مشکلات مالی مان کمتر شده است و به دنبال اسپانسرقوی هستیم تا ازما بهتر حمایت  کنند و اهدافمان به ثمربنشیند.
وی تصریح کرد: زمانی که وضعیت مالی بهتر شود دغدغه فکری نیز کمتر می شود و برنامه های اجرائی با موفقیت انجام می شود.
 کوزه گری در خصوص ماندن یا رفتن سرمربی خارجی تیم ملی بانوان گفت: سانیا پانیچ فعلا است و بعد از مسابقات قهرمانی  آسیا در خدمت تیم خواهد رفت از عملکرد وی راضی هستیم و دلیلی نمی بینیم وی را نداشته باشیم وی از مربیان با تجربه اروپائی است و از زمانی  که در  خدمت  ملی پوشان است بازیکنان و کادر فنی از وی  رضایت کامل دارند.
وی عنوان کرد:  بانوان ملی پوش با جدیت تمرینات خود را دنبال  می کنند ودر شرایط ایده آلی به سر می برند و منتظر هستند  که رقابت های  قهرمانی آسیا آغاز شود و با آمادگی  کامل به آن اعزام شوند.
 کوزه گری درباره تیم اعزامی به مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت:  ثامن الحجج سبزوار تنها نماینده کشورمان  در این مسابقات تاکنون عملکرد خوبی داشته است و با 2  برد و یک مساوی و5 امتیاز وضعیت خوبی دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و تیم بازیهای مطلوبی را ارائه دهد و مقام در خورشایسته ای برای کشور مانی کسب نماید.
 وی تاکید کرد:  این تیم روز چهارشنبه 17 آبان چهارمین دیدار خود را مقابل تیم المطهر عربستان برگزار خواهد داد حریفی که قهرمان چهاردهمین دوره رقابت های جام باشگاههای آسیاست و ثامن بازی سخت و دشواری مقابل آن خواهد داشت که با درایت و هوشیاری بازیکنان کشورمان این تیم را هم می توانیم مانند تیم های دیگر از پیش رو برداریم.
 کوزه گری خاطر نشان کرد: نماینده تیم ایران تیم قوی و قدرتمندی را برای این مسابقات اعزام کرده است از بازیکنان  و مربی خارجی سود می برد و با اعتماد به نفسی از بازیکنان این تیم دارم مطمئن هستم مقام خوبی را بدست خواهند آورد و هندبال کشورمان را به رخ جهانیان خواهند کشید.
 گفتنی است: ثامن الحجج سبزوار نخستین بار است که به این رقابتها اعزام می شود و در گذشته هیچ سابقه حضور ندارد و امیدواریم در نبود سپاهان دیدارهای باقی مانده را به نحو احسن انجام دهند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار