نادر فریاد شیران:

گهر نیازی به دروازه بان جدید ندارد

مربی تیم فوتبال استیل آذین گهر درود گفت:‌ تیم ما به دنبال جذب پرویز برومند نیست چرا که هم اکنون ما به دروازه بان جدید نیازی نداریم.

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ما با کمبود بازیکن در پستهای هافبک و حمله مواجه است و در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم ترکیب تیممان را در نیم فصل کامل کنیم.

وي بیان کرد:‌ پرویز برومند با سن بالایی که دارد همچنان شرایط مطلوبی در دروازه دارد و می‌تواند کمک حال تیم باشد اما در حال حاضر تفکرات کادر فنی استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم است و نیازی به این دروازه بان نداریم.

مربي تيم فوتبال استيل آذين گهر درود در خصوص اختلافات بین مسئولان برای برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی گفت:‌ مسئولان فدراسیون باید اختلافات را کنار بگذارند و برنامه ریزی لازم را برای برگزاری جام حذفی انجام دهند، شرکت در جام حذفی به نفع ما نیست چرا که امکاناتمان محدود است اما مسئولان نباید این فرصت را از تیم های دیگر بگیرند.

فريادشيران اظهار داشت: به اذعان مسئولان تیم های لیگ برتر توپ های فوتبال استاندارد نیستند و مسئولان فدراسیون فوتبال در ابتدا این موضوع را رد می‌کردند اما الان به این قضیه پی بردند و توپ های معیوب را جمع آوری کردند.

همچنین آنها فساد در فوتبال را انکار می‌کنند در حالیکه این معضل همچنان در فوتبال ما جاری است و اراده لازم برای از بین بردن آن وجود ندارد.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی بیان کرد: تیم ملی تا الان از بعد فنی و کیفی نتوانسته رضایت فوتبال دوستان را جلب کند، امیدوارم در ادامه مسابقات بتواند بهتر مقابل حریفانش ظاهر شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار