طوفان آتنا نيويورک را درمي نوردد/ لغو 1200 پرواز

اداره هواشناسی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد طوفان جدیدي موسوم به "آتنا" که پس از طوفان ویرانگر "سندی" وارد این کشور شده است، بارش‌های بیشتری را به شکل باران و برف در منطقه نیویورک به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگـزاری آلمان؛ اداره هواشناسی آمریکا در این باره اعلام کرد پیش بینی می‌شود وزش این طوفان باعث کاهش بیشتر دمای هوا و همچنین بارش برف و بوجود آمدن کولاک در ناحیه شمال شرق آمریکا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شود.

مقامات نیویورک از ساکنان این مناطق ساحلی درخواست کردند به منظور در امان ماندن از خطرات احتمالی ناشی از افزایش سطح آبهای ساحلی و احتمال قطع شدن برق، از این مناطق دور شوند.

اداره هواشناسی آمریکا پیش بینی کرد برف سنگین در نواحی شرقی ایالت پنسیلوانیا، جنوب شرقی ایالت نیویورک و شمال غربی ایالت نیوجرسی ببارد. شدت بارش برف به حدی خواهد بود که به احتمال زیاد باعث قطع برق در چند منطقه خواهد شد.

اداره هواشناسی آمریکا اعلام کرده است این توفان در ساعات آینده قدرت بیشتری می‌گیرد و بادهایی با سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت را با خود به همراه خواهد آورد. 

تاکنون دست کم 1200 پرواز در شهر نیویورک و فرودگاه‌های اطراف آن لغو شده است.

اين در حاليست که توفان سندی هفته گذشته به این ناحیه خسارت زیادی وارد کرد و دست کم ۱۰۶ نفر جان خود را از دست دادند. هنوز ۶۵۰ هزار ساختمان در شمال شرق آمریکا برق ندارند.
برچسب ها: بین الملل ، طوفان ، آتنا ، سندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار