شهرکرد /

فرمایشات مقام معظم رهبری، حجت را بر همگان تمام كرد

نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان و دانش آموزان، و لزوم افزایش همدلی مسئولان، گفت: فرمایشات معظمٌ له، حجت را بر همگان تمام كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید سعید زمانیان دهكردی در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تذكر رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه مبنی بر حفظ وحدت و همدلی، اضافه كرد: وحدت، وفاق و همدلی مسئولان و همسویی آنان برای حل مشكلات در بخش های مختلف به ویژه اقتصادی، یأس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: با وحدت و همدلی می توان اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی اسلامی را محقق كرد و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تاكید ویژه دارند.

زمانیان دهكردی همچنین با اشاره به روند پیگیری سؤالات نمایندگان مردم در مجلس از وزیران، تصریح كرد: طرح سوال، تذكر و استیضاح وزیران از اختیارات نمایندگان مردم است و نمایندگان می توانند دار صورت صلاحدید از این حق قانونی استفاده كنند و اگر از وزیری در مجلس سوال می شود، در چارچوب قانون و ادای وظایف نمایندگی است.

وی در ادامه تصریح كرد: همه باید بدانند در شرایطی كه كشور با توطئه ها و تحریم ها مقابله می كند و در حال نزدیك شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هستیم، فضای كشور باید فضای سازندگی و همدلی باشد تا بتوانیم با قدرت در مسیر پیشرفت كشور گام برداریم.

زمانیان دهكردی در پایان با بیان تلاش های دولت برای تامین معیشت مردم و گسترش رفاه و عدالت در كشور، ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس نیز دغدغه دارند در شرایط تحریم، مشكلات اقتصادی مردم و بخش تولید با كار كارشناسی و مدیریت مطلوب امور به حداقل برسد. /س

برچسب ها: فرمایشات ، رهبری ، حجت ، همگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.