نانو سیم کارت ایرانسل بزودی عرضه می شود

ایرانسل چهار سرویس جدید خود را به مشتریانش معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران چارسوی ایرانسل یا Irancell App Store، اطلاعات شهری، نانو سیم و چتر وایمکس سرویس‌های جدیدی هستند که ایرانسل از عرضه آنها تا پایان سال ۹۱ خبر داده است.
چهارسو پورتال برنامه‌های کاربردی یا App Store خواهد بود که پاسخی به روند ورود گوشی‌های هوشمند به بازار است که با ورد آنها نیاز به برنام‌های کاربردی افزایش می‌یابد.
چهارسوی ایرانسل همچنین پاسخی به نیاز بازار خواهد بود. بستری که می‌توانند شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار و ارایه سرویس‌های جدید و مدرن برای افزایش درآمد خود به مشترکان ایرانسل که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، ارایه دهند.
سرویس اطلاعات شهری نیز بر مبنای نیاز مشترک و تهیه اطلاعات مورد نیاز آن تهیه شده است که براساس آن می‌تواند نقاط مورد علاقه خود را پیدا کرده و نتایج آن را از طریق پیام کوتاه برای ارایه آدرس یا پیام چندرسانه‌ای برای ارایه آدرس و نقشه دریافت کنند.
با استفاده از سرویس اطلاعات شهری شرکت‌ها نیز می‌توانند از طریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود اقدام کنند.
چتر وایمکس ایرانسل نیز برای استفاده از سرویس اینترنت در محیط های عمومی و استفاده از قابلیت وای فای لپ‌تا‌پ‌ها و گوشی‌ها راه‌اندازی شده که در صورت دریافت مجوزهای قانونی آماده ارایه است. نانوسیم ایرانسل نیز با برگزاری نمایشگاه تله‌کام در بازار به صورت گسترده عرضه خواهد شد. 
فهرست شماره طلایی، ویترین، پستچی ایرانسل، وایمکس، نما (نقشه مجازی)، مودم‌های USB وایمکس و خدمات بانکداری از جمله سرویس‌هایی هستند که پیش از این سوی ایرانسل عرضه شده است.
برچسب ها: ایرانسل ، خدمات ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار