رودهن/

کمربندی جنوبی بومهن – رودهن گره ترافیکی جاده تهران ـ شمال رفع می کند

رئیس اداره راه و ترابری رودهن گفت: با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی اتمام کمربندی جنوبی بومهن - رودهن گره ترافیکی جاده تهران ـ شمال می ‏شود.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در حال حاضر، پیمانکاران مجری طرح با تلاش بسیاری در پی اجرای پنج درصد پایانی کار در کنار گذر جنوبی بومهن هستند.

وی ادامه داد: در صورت تداوم شرایط جوی در همین وضع کنونی و تعویق چند روزه در بارش نزولات آسمانی، این پروژه در آینده ‏ای بسیار نزدیک خاتمه می ‏یابد.

حسینی اضافه کرد: طرح کمربندی شمالی رودهن نیز از سوی پیمانکار مجری طرح به طور جدی در حال اجراست.

رئیس اداره راه و ترابری رودهن افزود: با اجرای این دو پروژه و اتمام آنها، ترافیک به عنوان معضلی بزرگ در محور درون ‏شهری بومهن و رودهن از این دیار رخت برمی‏ بندد.

وی ادامه داد: این ترافیک پیچیده و همیشگی تنها معضلی برای مردم ساکن در شهر بومهن و رودهن نبود بلکه به عنوان مشکلی فرامنطقه‏ ای به‏ ویژه در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته بر شدت ترافیک دو محور هراز و فیروزکوه می ‏افزود و گریبان ‏گیر سایر هموطنان نیز می ‏شد.

حسینی اضافه کرد: حجم تردد خودروهای عبوری از محور های مذکور به خصوص هنگام پایان مسافرت‏ ها و بازگشت مسافران به تهران و تلاقی دو حجم قابل توجه ترافیک با یکدیگر، گاه موجبات انسداد کامل محور درون‏شهری بومهن و رودهن را فراهم می ‏ساخت.

رئیس اداره راه و ترابری رودهن افزود: با اجرای دو طرح کنارگذر در مناطق شمالی و جنوبی بومهن از بار ترافیک و به تبع آن مشکلات مردم کاسته می‏ شود.

وی ادامه داد: با اجرای چنین طرح‏ هایی می‏ توان مسافرتی آسان و بدون ترافیک در جاده تهران ـ شمال را به هم‏ میهنان هدیه داد./س

برچسب ها: کمربندی ، رودهن ، بومهن ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.