مازیار رضاخانی با اشاره به برگزار نشدن جشنواره پروین اعتصامی و بدهکاری 68 میلیونی:

برگزار نشدن این جشنواره ربطی به اختلافات میان حوزه هنری و سازمان سینمایی ندارد

برگزار نشدن جشنواره پروین اعتصامی با نشات گرفتن از مشکلات مالی سازمان سینمایی و نبود بودجه برای این جشنواره هیچ ارتباطی به اختلاف میان حوزه هنری و سازمان سینمایی ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، امشب در برنامه "هفت" مازیار رضاخانی دبیر جشنواره فیلم پروین در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری جشنواره گفت: جشنواره فیلم پروین اعتصامی با موضوع زن فیلمساز تا چهارشنبه همین هفته طی صحبت های انجام شدخ بنا بود در هفتمین دوره خود برگزار شود اما جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی برگزاری دوره هفتم را به دلیل مشکلات مالی به سال آینده موکول کرد.
وی ادامه داد: ما آماده برگزاری این جشنواره هستیم اگر جواد شمقدری همانند سال گذشته درخصوص برپایی این جشنواره همت کند ما با تعدیل هزینه ها آن ها را برگزار خواهیم کرد.
رضاخانی عنوان کرد: شمقدری برگزاری این جشنواره را به ما وعده داده بود اما مشکلا مالی سازمان سینمایی و نبود بودجه منجر به برگزار نشدن این جشنواره شده است که به طور حتم تعطیلی آن به نفع هیچ کس نیست، زیرا سینمای ایران با داشتن 800 فیلمساز زن به عنوان سینمایی که بیشترین تعداد زن را داراست با برگزار نشدن این جشنواره شبه های معاند با پرداخت به مسئله ضد زن بودن ما برای ما مشل ساز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برگزار شدن این جشنواره هیچ ارتباطی به اختلافات حوزه هنری و سازمان سینمایی ندارد و ما تاکنون درخصوص برگزاری این جشنواره بدون هماهنگی سازمان سینمایی حتی آب هم نخورده ایم. ما جزئیات و فراخوان جشنواره را به اطلاع سازمان سینمایی رسانده ایم و هم اکنون به خاطر اجاره دفتر دبیرخانه فعالیت هایی در این خصوص حدود 68 میلیون تومان بدهکار هستیم. /ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار