حدادی فر: فقط 20 درصد قراردادهایمان را گرفته ایم / به قول مسئولین دل خوش هستیم

قاسم حدادی فر هافبک تیم فوتبال ذوب آهن با اعلام مرتفع نشدن مشکلات مالی این تیم از قول مدیران این باشگها برای پرداخت طلب بازیکنان در آینده نزدیک خبر داد.

 حدادی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:پس از گذشت نیم فصل لیگ برتر هنوز بیست درصد قرارداد هایمان را بیشتر دریافت نکرده ایم و تیم مشکلات مالی دارد و لی مسئولین تیم قول داده اند هرچه سریعتر این مشکلات را حل نمایند و از ابتدای فصل فقط به قول مدیران  دلخوش هستیم.

 حدادی فر در خصوص  مصدومیت و وضعیت خود گفت: شکستگی صورتم به صورت کامل برطرف نشده است ولی تمرینات خود را به صورت جدی دنبال می کنم و می خواهم  به آمادگی 100 درصد برسم تا بتوانم در ترکیب ثابت تیم بازی کنم.

 هافبک ذوب آهن در خصوص اردوی کرج این تیم گفت: اردوی بسیار مناسبی را در کرج برگزار می کنیم و بازیهای تدارکاتی خوب را پشت سر گذاشته ایم و فرهاد کاظمی نیز توانسته است هماهنگی خوبی بین بازیکنان برقرار نماید و با جذب چند بازیکن دیگر نیز قطعا مشکلات نیم فصل را جبران می کنیم.

 وی ادامه داد: در چهارده بازی قبلی به علت مشکلات مالی و جوانگرایی نتایج خوبی را کسب نکردیم ولی در ادامه لیگ بهتر می شویم و روند رو به رشدی خواهیم داشت./آق
برچسب ها: قاسم ، حدادی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار