مسابقات قهرمانی کاراته بانوان برگزار شد

رئیس هیئت کاراته شمیرانات گفت: رقابتهای قهرمانی کاراته بانوان سبک کنترل با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

عرفانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در مسابقات قهمرمانی کاراته بانوان سبک کنترل که به منظور گرامیداشت اعیاد قربان وغدیر به میزبانی شمیرانات برگزار شد.

محک خوبی بود برای بانوان کاراته کای باشگاههای تهران که در اوج آمادگی بمانند.

وی تصریح کرد: این مسابقات هرچند وقت یک بار برگزار می شود و این موضوع کمک شایان به رشد این ورزش در بین بانوان شده است.

عرفانی با بیان اینکه رقابتها در 3 گروه سنی بزرگسالان، جوانان و نونهالان و در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شده است درباره نتیجه بازیها بیان کرد: در بخش کاتا و در گروه بزرگسالان برای کمربند زرد و نارجی، نفر اول سماء حاجی رسولی ها و نفر دوم ماندانا مؤمن قالی باف بودند پرنیان موسی پور و فاطمه طباطبایی نیز سوم مشترک شدند.

برای کمربند بنفش و قهوه ای، مریم اولادی و زهرا کمالی اول و دوم شدند و فاطمه مجیدی و سحر دستان در جایگاه سوم مشترک ایستادند.
برای کمربند آبی وسبز، غزل خاوریان، فاطمه نظر به ترتیب اول و دوم و هما اسدی و سوسن گل کار سوم مشترک شدند.

وی افزود: مسابقات کاتا و در رده سنی جوانان، برای کمبربند بنفش و قهوه ای، درنا شیرپور، غزاله بابایی، آیسان وکاوندی و درسا عزیزی نفرات اول تا سوم بودند.

برای کمربند آبی وسبز، زهرا ثمری اول شد سنا علاقه بند در جایگاه دوم ایستاد و طلا درویش و ندا امیدوار سوم مشترک شدند.

برای کمربند نارنجی و زرد، نازنین زهرا رفیعی و بیتا زرینی نفرات اول و دوم و مانلی نورانی و ستایش بلال سوم مشترک شدند.

عرفانی درباره گروه سنی ونونهالان در همین بخش بیان کرد: برای کمربند بنفش وقهوه ای، محدثه حداد بندری اول، فاطمه اشرف کاشانی دوم و فاطمه احمدی و فاطمه سلطانی سوم مشترک شدند.

کمربند آبی و سبز ترانه ایسا در جایگاه نخست ایستاد فاطمه موسوی دوم شد و آهوو عضدانلو و سوسن علوی سوم مشترک شدند.

کمربند زرد و نارنجی، نیز از آن نازنین حسینی آنا شهپذیر، فاطمه گرامی و مژگان قانعی شد که به ترتیب اول، دوم و سوم مشترک شدند.

رئیس هیئت کاراته شمیرانات نتایج بخش کومیته را نیز اعلام کرد: در گروه سنی جوانان مبینا عرفانی اول، مهیا ابراهیم پور دوم و فاطمه جعفری زاده و هانیه حاجی زاده به صورت سوم مشترک کنند.

وی افزود: در گروه سنی نوجوانان درسا فرزانه اول شد فاطمه اشرف کاشانی در سکوی دوم ایستاد و فاطمه مدنی و سنا وژدانی سوم مشترک شدند.

در گروه سنی متولین 76 تا 77 مرضیه ابراهیم پور اول شد نرگس سادات یحیوی، مائده رحیمی و زهرا جعفری زاده نفرات دوم و سوم مشترک بودند.

در گروه سنی متولدین 78 تا 79زهرا یحیوی، مهسان فراری و مهدیه جعفری و عارفه حسین نیا نفرات اول، دوم و سوم مشترک بودند.

عرفانی اضافه کرد: در بخش کمیته و رده سنی بزرگسالان کمربند مشکی از آن الناز ابراهیمی، فرشته رزاقی و مریم اولادی و فاطمه مجیدی شد که به ترتیب اول، دوم و سوم مشترک شدند./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار