خوزستان/

40 هزار و 500 واحد مسکن مهر در خوزستان آماده می شود

استاندار خوزستان با بیان اینکه تعهد استان آماده سازی 40 هزار و 500 واحد مسکن مهر است، گفت: این واحدها تا پایان سال جاری تحویل داده می شوند.

 
به گزارش باشگاه خبر نگاران خوزستان، سید جعفر حجازی در نشست شورای مسکن با اشاره به پیشرفت استان در روند اجرای زیرساختهای مسکن مهر، اظهار کرد: براساس آمار اعلام شده در هیچکدام از استانهای کشور در بخش زیرساخت به اندازه خوزستان کار نشده است.
 وی بر ضرورت ارتباط مستمر فرمانداران با تعاونیها و اعضاء به منظور توجیه کردن آنها تاکید کرد و گفت:  به تعاونیهای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر و بالای 25 هزارنفر و همچنین خومالکین یادآوری شود که در صورت عدم جذب منابع دچار مشکل می شوند.
 
حجازی تصریح کرد: تعاونیها صاحب کار هستند و دولت حمایت کننده، پس ضروری است که تعاونیها از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.
 
وی با تاکید بر توجه بیشتر تعاونیها به پایان ساخت واحدها و به نتیجه رساندن مسکن مهر، گفت: با توجه به گرانی مصالح ساختمانی هر اندازه که ساخت واحدها به طول انجامد به ضرر تعاونیها و اعضاء خواهد بود.
 
رئیس شورای مسکن استان خوزستان تصریح کرد: با توجه به افتتاحیه واحدهای مسکن در آذرماه امسال، فرمانداران شهرستانها و نمایندگان دستگاههای زیرساخت  باید در آماده‌ سازی واحدها تعجیل کنند.
 
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت ایجاد شده ، اظهار کرد: مسئولان باید تمام تعاونیها را در تکمیل واحدهای مسکن مهر توجیه کنند، زیرا اگر در فرصت باقی مانده وضعیت رو به رشدی نداشته باشند، نمی توانند از مزایای مسکن مهر بهره ببرند.
 
حجازی میزان تعهد مسکن ‌مهر استان را 40 هزار و 500 واحد عنوان کرد و گفت: این واحدها باید تا پایان سال جاری آماده و تحویل داده شوند.
 
وی تاکید  کرد:  تمام شهرستانهای استان به ویژه شهرهای بزرگ همچون شوش، شوشتر، امیدیه، ماهشهر و دزفول که طرحهای زیادی دارند، باید هر چه سریعتر نسبت به آماده سازی واحدهای مسکن مهر اقدام کنند./ب
 
برچسب ها: مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.